Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
449 |
– – – – – |
01C1 |
Pompa wstępnie zwiększająca ciśnienie – włączona |
– – – – – |
450 |
– – – – – |
01C2 |
Pompa wstępnie zwiększająca ciśnienie – wyłączona |
– – – – – |
451 |
– – – – – |
01C3 |
Sprzężenie czterech kół – rozłączone |
– – – – – |
452 |
– – – – – |
01C4 |
Sprzężenie czterech kół – rozłączone |
– – – – – |
453 |
– – – – – |
01C5 |
Ograniczenie funkcjonalne spowodowane wysoką temp. |
– – – – – |
454 |
– – – – – |
01C6 |
Monitorowanie czterech kół |
– – – – – |
503 |
– – – – – |
01F7 |
Pompa / wlot zaworu kontrolnego |
– – – – – |
504 |
– – – – – |
01F8 |
Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 1 – N240 |
– – – – – |
505 |
– – – – – |
01F9 |
Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 2 – N241 |
– – – – – |
506 |
– – – – – |
01FA |
Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 3 – N242 |
– – – – – |
507 |
– – – – – |
01FB |
Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 4 – N243 |
– – – – – |
507 |
– – – – – |
01FC |
Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 5 – N244 |
– – – – – |
508 |
– – – – – |
01FD |
Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 6 – N245 |
– – – – – |
512 |
P0341 |
0200 |
Czujnik pozycji wałka rozrządu – Sygnał czujnika Hall’a poza zakresem |
2111 |
513 |
P0506 |
0201 |
Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP (G28) – obroty jałowe za niskie |
2111 |
513 |
P0507 |
0201 |
Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP (G28) – obroty jałowe za wysokie |
2122 |
– – – – – |
– – – – – |
– – – – – |
Brak sygnału prędkości obrotowej silnika CKP |
2112 |
514 |
P0336 |
0202 |
Czujnik położenia wału korbowego (G4) – wadliwy sygnał |
2113 |
515 |
P0340 |
0203 |
Czujnik HALL’a obrotów wałka rozrządu/silnika CKP (G4) lub jego obwód |
2113 |
515 |
– – – – – |
0203 |
Czujnik HALL’a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód – zwarcie do plusa |
2121 |
516 |
– – – – – |
0204 |
Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP (F60) |
2123 |
517 |
– – – – – |
0205 |
Styk pełnego otwarcia przepustnicy (F81) |
2211 |
– – – – – |
– – – – – |
– – – – – |
Nieprawidłowe parametry pracy układu wtryskowego |
2244 |
– – – – – |
– – – – – |
– – – – – |
Nieprawidłowe parametry wtrysku paliwa – sprawdź cały układ |
2212 |
518 |
P0121 |
0206 |
Potencjometr przepustnicy TP (G69 – sygnał poza zakresem |
2222 |
519 |
P0106 |
0207 |
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość |
2222 |
519 |
P0107 |
0207 |
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) – niskie napięcie |
2222 |
519 |
P0108 |
0207 |
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) – wysokie napięcie |
2232 |
520 |
– – – – – |
0208 |
Przepływomierz powietrza (wychyłowy) np.potencjom. MAF (g70/g19) |
2242 |
521 |
– – – – – |
0209 |
Potencjometr CO (G74) lub jego obwód |
2312 |
522 |
– – – – – |
020A |
Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT (G62) |
2322 |
523 |
P0112 |
020B |
Czujnik temperatury powietrza zasysanego IAT (G42) – niska wartość |
2322 |
523 |
P0113 |
020B |
Czujnik temperatury powietrza zasysanego IAT (G42) – wysoka wartość |
2412 |
– – – – – |
– – – – – |
020B |
Czujnik temperatury powietrza zasysanego IAT (G42) |
2142 |
524 |
– – – – – |
020C |
Czujnik spalania stukowego lub jego obwód KS (G61) |
2142 |
525 |
– – – – – |
020C |
Brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów (kod alternatywny) |
2342 |
525 |
P0131 |
020D |
Sonda Lambda podgrzewana HO2S lub jej obwód (G39)- niskie napięcie |
– – – – – |
526 |
– – – – – |
020E |
Przełącznik pedału hamulca / wł. świateł hamow. STOP (Cruise control brake pedal switch) |
– – – – – |
527 |
– – – – – |
020F |
Czujnik temperatury kolektora dolotowego IAT (G72) |
2223 |
528 |
– – – – – |
0210 |
Czujnik ciśnienia barometrycznego BARO (F96) |
– – – – – |
529 |
P0725 |
0211 |
Zła informacja o prędkości obrotowej silnika CKP – sprawdź przekaźnik silnika |
– – – – – |
529 |
P0727 |
0211 |
Zła informacja o prędkości obrotowej silnika CKP brak sygnału |
– – – – – |
530 |
– – – – – |
0212 |
Potencjometr przepustnicy / czujnik pozycji nastawnika obrotów ISC (G88) |
2233 |
531 |
– – – – – |
0213 |
Przepływomierz powietrza masowy MAF lub jego obwód (kod alternatywny) |
2234 |
532 |
P1746 |
0214 |
Przekaźnik przekładni – zła masa, niskie napięcie zasilania |
2234 |
532 |
P1750 |
0214 |
Napięcie zasilające sterownika za niskie |
2231 |
533 |
– – – – – |
0215 |
Regulacja biegu jałowego > silnik krokowy ISC, nieszcz. dolot, zły zapłon, zła regul. przep. |
– – – – – |
534 |
– – – – – |
0216 |
Czujnik temperatury oleju EOT (G8) |
2114 |
535 |
– – – – – |
0217 |
Rozdzielacz zapłonu |
2141 |
535 |
– – – – – |
0218 |
Układ regulacji nr 1 spalania stukowego (sterownik) |
2143 |
536 |
– – – – – |
0218 |
Układ regulacji nr 2 spalania stukowego (sterownik) |
2341 |
537 |
– – – – – |
0219 |
Układ sterowania sondy Lambda > / bogata mieszanka |
– – – – – |
538 |
– – – – – |
021A |
Napięcie odniesienia |
2311 |
539 |
– – – – – |
021B |
Czujnik temperatury paliwa lub jego obwód (G81) |
2144 |
540 |
– – – – – |
021C |
Czujnik spalania stukowego nr. 2 (G66) |
– – – – – |
541 |
– – – – – |
021D |
Potencjometr mechanizmu wyznacz. dawki paliwa (G99) |
– – – – – |
542 |
– – – – – |
021E |
Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza (G80) |
2214 |
543 |
P0726 |
021F |
Przekroczone obroty maksymalne |
2224 |
544 |
– – – – – |
0220 |
Przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania |
2314 |
545 |
P1780 |
0221 |
Brak połączenia elektrycznego silnik – skrzynia / sygnał AT |
2314 |
545 |
P1781 |
0221 |
Brak połączenia elektrycznego silnik – skrzynia / sygnał AT |
2314 |
545 |
P1782 |
0221 |
Brak połączenia elektrycznego silnik – skrzynia / sygnał AT |
– – – – – |
546 |
– – – – – |
0222 |
Usterka linii przesyłania danych DLC > zwarcie do plusa |
– – – – – |
547 |
– – – – – |
0223 |
Czujnik kontroli ciśnienia ABS (F137) |
– – – – – |
548 |
P0560 |
0224 |
Zasilanie pamięci kodów usterek |
– – – – – |
549 |
P1771 |
0225 |
Sygnał zużycia paliwa – połączenie ECM/TCM OFF (tablica wskaźników) |
– – – – – |
549 |
P1772 |
0225 |
Sygnał zużycia paliwa – połączenie ECM/TCM ON (tablica wskaźników) |
– – – – – |
550 |
– – – – – |
0226 |
Kontrola startu wtrysku > przewody, elektrozawór czasowy wtryskiwacza, niski poziom paliwa, zakres czasowy pompy, |
– – – – – |
551 |
– – – – – |
0227 |
Przegrzanie katalizatora |
2323 |
552 |
– – – – – |
0228 |
Potencjometr przepływomierza VAF lub MAF(G19) |
2324 |
553 |
– – – – – |
0229 |
Przepływomierz masowy powietrza MAF lub VAF (G70) |
– – – – – |
554 |
– – – – – |
022A |
Regulacja z sondą Lambda 2 |
– – – – – |
555 |
– – – – – |
022B |
Sonda Lambda 2 (G108) |
– – – – – |
557 |
– – – – – |
022D |
Przełacznik ciśnienia sterowania wspomaganiem PSP |
2343 |
558 |
– – – – – |
022E |
Osiągnięta granica adaptacji dla mieszanki ubogiej |
2344 |
559 |
– – – – – |
022F |
Osiągnięta granica adaptacji dla mieszanki bogatej |
– – – – – |
560 |
– – – – – |
0230 |
Układ recyrkulacji spalin EGR |
2413 |
561 |
– – – – – |
0231 |
Krańcowa regulacja składu mieszanki (Mixture control) |
– – – – – |
562 |
– – – – – |
0232 |
Czujnik temperatury i poziomu oleju G266 |
– – – – – |
563 |
– – – – – |
0233 |
Wyświetlacz zużycia bieżącego Y10 |
– – – – – |
564 |
– – – – – |
0234 |
Czujnik temperatury oleju |
– – – – – |
567 |
– – – – – |
0237 |
Uruchomienie silnika sterującego |
– – – – – |
568 |
– – – – – |
0238 |
Czujniki pozycji w silniku sterującym |