Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
19461 |
P3005 |
4C05 |
Przekaźnik wentylatora 2 chłodnicy, wysoka moc > przewody, przekaźnik. |
– – – – – |
19463 |
P3007 |
4C07 |
Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP – brak sygnału > czujnik, przewody, szczelina czujnika (odległość). |
– – – – – |
19464 |
P3008 |
4C08 |
Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP – przekroczony górny limit > niepewny wirnik, wyrównanie. |
– – – – – |
19465 |
P3009 |
4C09 |
Przekaźnik chłodzenia pompy paliwa – zwarcie do plusa > przewody |
– – – – – |
19466 |
P3010 |
4C0A |
Przekaźnik chłodzenia pompy paliwa – otwarty obwód, zwarcie do masy > otwarty obwód, obieg. |
– – – – – |
19467 |
P3011 |
4C0B |
Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do plusa > przekaźnik, przewody. |
– – – – – |
19468 |
P3012 |
4C0C |
Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do masy, otwarty obwód, przekaźnik, przewody. |
– – – – – |
19469 |
P3013 |
4C0D |
Zawór regulacji turbosprężarki B (TC)- zwarcie do plusa > przewody, zawór. |
– – – – – |
19470 |
P3014 |
4C0E |
Zawór regulacji turbosprężarki B (TC)- zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór. |
– – – – – |
19471 |
P3015 |
4C0F |
Zawór obejściowy paliwa – zwarcie do plusa > przewody, zawór. |
– – – – – |
19472 |
P3016 |
4C10 |
Zawór obejściowy paliwa – zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór. |
– – – – – |
19496 |
P3040 |
4C28 |
Przełożenie przekładni zębatej – nieprawdopodobne > wada przekładni. |
– – – – – |
19497 |
P3041 |
4C29 |
CAN data bus, oprzyrządowanie – nieprawdopodobny sygnał z ECT > przewody rezystor w ECM. |
– – – – – |
19560 |
P3104 |
4C68 |
Elektrozawór powietrza dolotowego – zwarcie do plusa > przewody, zawór. |
– – – – – |
19561 |
P3105 |
4C69 |
Elektrozawór powietrza dolotowego – zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór. |
– – – – – |
19586 |
|
4C82 |
Nie zdefiniowany |
– – – – – |
19717 |
P3262 |
4D05 |
Grzałka sondy Lambda 2, bank 1 i 2 – zamieniona > sonda HO2S 2 w banku 1 i 2-zły montaż. |
– – – – – |
65280 |
– – – – – |
FF00 |
CAN data bus, ABS – uszkodzenie > przewody, rezystor w ECM, odczytaj kody ABS, |
1111 |
65535 |
P0603 |
FFF |
Uszkodzony sterownik ECM. |
|
81002 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury silnika ECT – zwarcie w obwodzie > czujnik ECT, przewody, zwarcie w obwodzie |
|
81003 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury silnika ECT – przerwany obwód > czujnik ECT, otwarty obwód, konektor, |
|
81004 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury silnika ECT – nieprawidłowa wartość > czujnik ECT, ECM, |
|
81005 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury silnika ECT – brak połączenia > czujnik ECT, przewody, złącze, |
|
81006 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury powietrza IAT – krótki obwód > przewody, czujnik IAT, |
|
81007 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury powietrza IAT – przerwa w obwodzie > przewody, czujnik IAT, złącze |
|
81008 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik temperatury powietrza IAT – luźne połączenie > przewody, czujnik IAT, konektor, |
|
81009 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik podciśnienia w kol.ssącym MAP – nieprawidłowa wartość > słaby/zatkany przepływ, ECM |
|
81010 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik podciśnienia w kol.ssącym MAP – brak sygnału > zatkany przepływ, brak połączenia, ECM |
|
81011 |
|
|
LT 2.3 AGL – styk biegu jałowego CTP – kontakt ciągle zwarty > zwarcie przewodów, włącznik CTP, |
|
81012 |
|
|
LT 2.3 AGL – styk biegu jałowego CTP – luźna wtyczka > wtyczka, przewody, włącznik CTP, |
|
81068 |
|
|
LT 2.3 AGL – styk biegu jałowego CTP – kontakt ciągle otwarty > przerwa przewodów, styki CTP, ISC, |
|
81013 |
|
|
LT 2.3 AGL – potencjometr przepustnicy TPS – wysoka wartość > zwarcie do plusa, TPS, |
|
81014 |
|
|
LT 2.3 AGL – potencjometr przepustnicy TPS – niska wartość > zwarcie do masy, TPS, |
|
81015 |
|
|
LT 2.3 AGL – potencjometr przepustnicy TPS – luźna wtyczka > przewody, wtyczka, TPS, |
|
81016 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik pozycji silnika krokowego ISC – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik pozycji, |
|
81017 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik pozycji silnika krokowego ISC – niska wartość > zwarcie do masy, czujnik pozycji, |
|
81018 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik pozycji silnika krokowego ISC – luźna wtyczka > przewody, wtyczka, czujnik pozycji, |
|
81019 |
|
|
LT 2.3 AGL – silnik krokowy – nieosiągnięte minimalne położenie > nieszczelność w dolocie, |
|
81020 |
|
|
LT 2.3 AGL – silnik krokowy – nieosiągnięte maksymalne położenie > ISC, czujnik pozycji ISC, |
|
81021 |
|
|
LT 2.3 AGL – silnik krokowy – skokowe działanie > ISC, czujnik pozycji ISC, nieszczelność w dolocie, |
|
81022 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – wysoka wartość > zwarcie do plusa, sonda HO2S, |
|
81023 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – przerwa przewodów > otwarty przewód, sonda HO2S, |
|
81024 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – nieprawidłowa wartość > sonda HO2S, |
|
81025 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – zwarcie grzałki do masy > zwarcie przewodów do masy, sonda HO2S, |
|
81026 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – zwarcie grzałki do plusa > zwarcie przewodów do plusa, sonda HO2S, |
|
81027 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – przerwa w przewodach > otwarty obwód, sonda HO2S, |
|
81028 |
|
|
LT 2.3 AGL – regulacja Lambda – przekroczony limit > ciśniene paliwa, zapłon,wtryskiwacz, HO2S, EVAP, nieszcz. |
|
81029 |
|
|
LT 2.3 AGL – sonda Lambda – nie osiągnięty limit > ciśniene paliwa, zapłon,wtryskiwacz, HO2S, EVAP, nieszczelność |
|
81030 |
|
|
LT 2.3 AGL – wtryskiwacz 1 i 4 – zwarcie do plusa > zwarcie przewodów do plusa, wtryskiwacz |
|
81031 |
|
|
LT 2.3 AGL – wtryskiwacz 1 i 4 – zwarcie do masy, otwarty obwód > zwarcie do masy, wtryskiwacz |
|
81032 |
|
|
LT 2.3 AGL – wtryskiwacz 2 i 3 – zwarcie do plusa > zwarcie przewodów do plusa, wtryskiwacz |
|
81033 |
|
|
LT 2.3 AGL – wtryskiwacz 2 i 3 – zwarcie do masy, otwarty obwód > zwarcie do masy, wtryskiwacz |
|
81034 |
|
|
LT 2.3 AGL – bogata mieszanka > ciśniene paliwa, zapłon,wtryskiwacz, HO2S, EVAP, nieszczelność wydechu |
|
81035 |
|
|
LT 2.3 AGL – uboga mieszanka > ciśniene paliwa, zapłon,wtryskiwacz, HO2S, EVAP, nieszczelność dolotu, |
|
81036 |
|
|
LT 2.3 AGL – bogata mieszanka – częściowe ładowanie > ciśn.paliwa, zapłon,wtrysk., HO2S, EVAP, nieszcz. wyd. |
|
81037 |
|
|
LT 2.3 AGL – uboga mieszanka – częściowe ładowanie > ciśn.paliwa, zapłon,wtrysk., HO2S, EVAP, nieszcz. dolotu |
|
81038 |
|
|
LT 2.3 AGL – cewka zapłonowa, moduł cyl. 1 i 4 – zwarcie do plusa > przewody, cewka zapłonowa, moduł, |
|
81039 |
|
|
LT 2.3 AGL – cewka zapłonowa, moduł cyl. 1 i 4 – wadliwe działanie > przewody, wtyk, świeca, cewka, moduł, |
|
81040 |
|
|
LT 2.3 AGL – cewka zapłonowa, moduł cyl. 1 i 4 – niski prąd > zwarcie przewodów do masy, cewka, moduł, |
|
81041 |
|
|
LT 2.3 AGL – cewka zapłonowa, moduł cyl. 2 i 3 – zwarcie do plusa > przewody, cewka zapłonowa, moduł, |
|
81042 |
|
|
LT 2.3 AGL – cewka zapłonowa, moduł cyl. 2 i 3 – wadliwe działanie > przewody, wtyk, świeca, cewka, moduł, |
|
81043 |
|
|
LT 2.3 AGL – cewka zapłonowa, moduł cyl. 2 i 3 – niski prąd > zwarcie przewodów do masy, cewka, moduł, |
|
81044 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik wału korbowego CKP, czujnik obrotów silnika RPM – brak sygnału, sygnał nieprawdopod. |
|
81045 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik wału korbowego CKP, czujnik obrotów silnika RPM > szczelina czujnika, opiłki, |
|
81046 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik wału korbowego CKP, czujnik obrotów silnika RPM – sygnał nieprawdopod. > szczelina, opiłki, |
|
81047 |
|
|
LT 2.3 AGL – sterownik ECM, wtyk modułu kodującego – zwarcie do masy > wtyk modułu kodującego zwarty do masy |
|
81048 |
|
|
LT 2.3 AGL – sterownik ECM, wtyk modułu kodującego – zwarcie do plusa > wtyk modułu kodującego zwarty do plusa |
|
81049 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik wału korb. CKP, czujnik obr.silnika RPM – sygnał zwarty do masy > przewody do masy,ECM |
|
81050 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik wału korb. CKP, czujnik obr.silnika RPM – sygnał zwarty do plusa > przewody do plusa,ECM |
|
81051 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik prędkości samochodu VSS – brak sygnału > prędkościomierz, otwarty obwód, VSS |
|
81052 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik prędkości samochodu VSS – nieprawdopodobny sygnał > przewody, VSS |
|
81055 |
|
|
LT 2.3 AGL – przekaźnik pompy paliwa – otwrty obwód, zwarcie do plusa > przewody, przekaźnik pompy, |
|
81056 |
|
|
LT 2.3 AGL – przekaźnik pompy paliwa – otwrty obwód / zwarcie do masy > przewody do masy, przekaźnik pompy, |
|
81059 |
|
|
LT 2.3 AGL – zbiornik oparów EVAP – otwarty obwód / zwarcie do plusa > otwarty obwód/zwarcie do plusa, EVAP, |
|
81060 |
|
|
LT 2.3 AGL – zbiornik oparów EVAP – otwarty obwód / zwarcie do masy > otwarty obwód/zwarcie do masy, EVAP, |
|
81061 |
|
|
LT 2.3 AGL – regulacja mieszanki (MC) – przekroczony limit > ciśn.paliwa, wtryskiwacz, HO2S, grzałka, nieszcz.wyd., |
|
81063 |
|
|
LT 2.3 AGL – sterownik ECM – niskie napiecie > akumulator, przewody, |
|
81069 |
|
|
LT 2.3 AGL – elektrozawór przymykania wydechu – zwarcie do plusa > przewody-zwarcie do plusa, elektrozawór, |
|
81070 |
|
|
LT 2.3 AGL – elektrozawór przymykania wydechu > otwarty obwód, zwarcie/ do masy, elektrozawór, |
|
81071 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik prędkości pojazdu VSS – zbyt wielkie odchyłki > niewłaściwy kod programowania |
|
81072 |
|
|
LT 2.3 AGL – czujnik prędkości pojazdu VSS – nieprawdopodobny sygnał > przewody, VSS, prędkościomierz |