Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
17857 |
P1449 |
45C1 |
Czujnik temperatury katalizatora 2 G132 – otwarty obwód / zwarcie do plusa |
– – – – – |
17858 |
P1450 |
45C2 |
System powietrza wtórnego AIR – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17859 |
P1451 |
45C3 |
System powietrza wtórnego AIR – zwarcie do masy |
– – – – – |
17860 |
P1452 |
45C4 |
System powietrza wtórnego AIR – otwarty obwód |
– – – – – |
17861 |
P1453 |
45C5 |
Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
– – – – – |
17862 |
P1454 |
45C6 |
Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
17863 |
P1455 |
45C7 |
Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – zakres, problem funkcjonowania |
– – – – – |
17864 |
P1456 |
45C8 |
Kontrola temperatury EGRT 1, bank 1 – limit osiągnięty |
– – – – – |
17865 |
P1457 |
45C9 |
Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
– – – – – |
17866 |
P1458 |
45CA |
Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17867 |
P1459 |
45CB |
Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – rzakres, problem funkcjonowania |
– – – – – |
17868 |
P1460 |
45CC |
Kontrola temperatury EGRT , bank 2 – control limit reached |
– – – – – |
17869 |
P1461 |
45CD |
Kontrola temperatury EGRT , bank 1 – zakres, problem funkcjonowania |
– – – – – |
17870 |
P1462 |
45CE |
Kontrola temperatury EGRT , bank 2 – zakres, problem funkcjonowania |
– – – – – |
17873 |
P1465 |
45D1 |
Pompa płynu czyszczącego V135 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17874 |
P1466 |
45D2 |
Pompa płynu czyszczącego V135 otwarty obwód / zwarcie do plusa |
– – – – – |
17875 |
P1467 |
45D3 |
Cewka ACF 2 N115 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17876 |
P1468 |
45D4 |
Cewka ACF 2 N115 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17877 |
P1469 |
45D5 |
Cewka ACF 2 N115 – zakłócenia w transmisji sygnału |
– – – – – |
17878 |
P1470 |
45D6 |
Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika > usterka elektryczna |
– – – – – |
17879 |
P1471 |
45D7 |
Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17880 |
P1472 |
45D8 |
Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – zwarcie do masy |
– – – – – |
17881 |
P1473 |
45D9 |
Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – otwarty obwód |
– – – – – |
17882 |
P1474 |
45DA |
Cewka ACF 2 N115 > usterka elektryczna |
– – – – – |
17883 |
P1475 |
45DB |
Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > wada / brak sygnału |
– – – – – |
17884 |
P1476 |
45DC |
Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > wada / niewystarczająca próżnia |
– – – – – |
17885 |
P1477 |
45DD |
Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > usterka mechaniczna |
– – – – – |
17886 |
P1478 |
45DE |
Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > blokada węża |
– – – – – |
17887 |
P1479 |
45DF |
System podciśnienia układu hamulcowego – błąd mechaniczny |
4433 |
17908 |
P1500 |
45F4 |
Przekaźnik pompy paliwa – circuit malfunction |
4433 |
17909 |
P1501 |
45F5 |
Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do masy |
4433 |
17910 |
P1502 |
45F6 |
Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17911 |
P1503 |
45F7 |
Alternator load signal (przewody) |
– – – – – |
17912 |
P1504 |
45F8 |
System dolotu – nieszczelność |
– – – – – |
17913 |
P1505 |
45F9 |
Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP – otwarty obwód |
– – – – – |
17914 |
P1506 |
45FA |
Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP – zwarcie (do masy) styk zamknięty |
– – – – – |
17915 |
P1507 |
45FB |
Obroty jałowe- mały zasięg regulacji ISC (Idle speed – lower limit reached) |
– – – – – |
17916 |
P1508 |
45FC |
Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed – upper limit reached) |
– – – – – |
17917 |
P1509 |
45FD |
Zawór IAC – wadliwy obwód |
– – – – – |
17918 |
P1510 |
45FE |
Zawór IAC – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17919 |
P1511 |
45FF |
Elektrozawór powietrza dodatkowego 1 – aktualny obwód (current circuit) |
– – – – – |
17920 |
P1512 |
4600 |
Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17921 |
P1513 |
4601 |
Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17922 |
P1514 |
4602 |
Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17923 |
P1515 |
4603 |
Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17924 |
P1516 |
4604 |
Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – otwarty obwód |
– – – – – |
17925 |
P1517 |
4605 |
Przekaźnik silnika – otwarty obwód |
– – – – – |
17926 |
P1518 |
4606 |
Przekaźnik silnika – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17927 |
P1519 |
4607 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony |
– – – – – |
17928 |
P1520 |
4608 |
Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – otwarty obwód |
– – – – – |
17929 |
P1521 |
4609 |
Zawór zmiany kolektora dolotowego 2 N261 > usterka elektryczna |
– – – – – |
17930 |
P1522 |
460A |
Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 2- uszkodzony |
– – – – – |
17931 |
P1523 |
460B |
System poszuszek powietrznych – otrzymany niewłaściwy sygnał |
– – – – – |
17932 |
P1524 |
460C |
Przekaźnik pompy paliwa – obwód otwarty, zwarcie do masy |
– – – – – |
17933 |
P1525 |
460D |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 -wadliwy obwód |
– – – – – |
17934 |
P1526 |
460E |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17935 |
P1527 |
460F |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17936 |
P1528 |
4610 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – otwarty obwód |
– – – – – |
17937 |
P1529 |
4611 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17938 |
P1530 |
4612 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – zwarcie do masy |
– – – – – |
17939 |
P1531 |
4613 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – otwarty obwód |
– – – – – |
17940 |
P1532 |
4614 |
Regulator biegu jałowego – obroty poniżej wartości zaprogramowanej |
– – – – – |
17941 |
P1533 |
4615 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 -wadliwy obwód |
– – – – – |
17942 |
P1534 |
4616 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17943 |
P1535 |
4617 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17944 |
P1536 |
4618 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – otwarty obwód |
– – – – – |
17945 |
P1537 |
4619 |
Elektrozawór paliwa zamknięty/otwarty – wadliwe działanie |
– – – – – |
17946 |
P1538 |
461A |
Elektrozawór paliwa zamknięty/otwarty – otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
17947 |
P1539 |
461B |
Włącznik pozycji pedału sprzęgła CPP – wartość, zła praca |
– – – – – |
17948 |
P1540 |
461C |
Sygnał prędkości samochodu – wysoki sygnał (wkaźnik, przekroczenie prędkości) |
– – – – – |
17949 |
P1541 |
461D |
Przekaźnik pompy paliwa – otwarty obwód |
– – – – – |
17950 |
P1542 |
461E |
Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – wartość, złe działanie |
– – – – – |
17951 |
P1543 |
461F |
Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – niska wartość |
– – – – – |
17952 |
P1544 |
4620 |
Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – wysoka wartość |
– – – – – |
17953 |
P1545 |
4621 |
Układ kontroli położenia przepustnicy – błąd, uszkodzenie |
– – – – – |
17954 |
P1546 |
4622 |
Zawór regulacji Turbo (TC) – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17955 |
P1547 |
4623 |
Zawór regulacji Turbo (TC) – zwarcie do masy |
– – – – – |
17956 |
P1548 |
4624 |
Zawór regulacji Turbo (TC) – otwarty obwód |
– – – – – |
17957 |
P1549 |
4625 |
Zawór regulacji Turbo (TC) – otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
17958 |
P1550 |
4626 |
Ciśnienie turbosprężarki (TC) – słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator |
– – – – – |
17959 |
P1551 |
4627 |
Czujnik wysokości F96 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17960 |
P1552 |
4628 |
Czujnik wysokości F96 otwarty obwód/ zwarcie do masy |
– – – – – |
17961 |
P1553 |
4629 |
Czujnik MAP, BARO – zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody, |
Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
17962 |
P1554 |
462A |
Zespół przepustnicy – nastawy podstawowe > wykonaj adaptację |
– – – – – |
17963 |
P1555 |
462B |
Ciśnienie turbosprężarki (TC) – przekroczony górny limit > regulator |
– – – – – |
17964 |
P1556 |
462C |
Ciśnienie turbosprężarki (TC) – granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie |
– – – – – |
17965 |
P1557 |
462D |
Ciśnienie turbosprężarki (TC) – przekroczona granica > podłączenie węża |
– – – – – |
17966 |
P1558 |
462E |
Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC lub obwód > przewody, ISC, silniczek krokowy |
– – – – – |
17967 |
P1559 |
462F |
Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona |
– – – – – |
17968 |
P1560 |
4630 |
Przekroczone obroty maksymalne > przewany obwód, czujniki CKP, CMP |
– – – – – |
17969 |
P1561 |
4631 |
nastawnik ilości paliwa – różnica wartości kontrolnej > przewody, pompa paliwa |
– – – – – |
17970 |
P1562 |
4632 |
nastawnik ilości paliwa – wyższa wartość odcięcia > regulator |
– – – – – |
17971 |
P1563 |
4633 |
nastawnik ilości paliwa – niska wartość odcięcia > regulator |
– – – – – |
17972 |
P1564 |
4634 |
Sterowanie przepustnicą – niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody |
– – – – – |
17973 |
P1565 |
4635 |
Sterowanie przepustnicą – dolne ustawienie nieosiągnięte > ISC, stycznik, |
– – – – – |
17974 |
P1566 |
4636 |
Sprężarka klimatyzacji – sygnał wejściowy nieprawidłowy |
– – – – – |
17975 |
P1557 |
4637 |
Sygnał ładowania z kompresora A/C – brak sygnału |
– – – – – |
17976 |
P1568 |
4638 |
Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC – stycznik, silniczek krokowy |
– – – – – |
17977 |
P1569 |
4639 |
Główny włącznik – przewody, włącznik |
– – – – – |
17978 |
P1570 |
463A |
Uszkodzony sterownik immobilizera – zły kod, ECM, przewody |
– – – – – |
17979 |
P1571 |
463B |
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – zwarcie do plusa – cewka, zwarcie |
– – – – – |
17980 |
P1572 |
463C |
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – zwarcie do masy – cewka, zwarcie |
– – – – – |
17981 |
P1573 |
463D |
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – otwarty obwód – przewody |
– – – – – |
17982 |
P1574 |
463E |
Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 – usterka elektryczna |
– – – – – |
17983 |
P1575 |
463F |
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – zwarcie do plusa – cewka, zwarcie |
– – – – – |
17984 |
P1576 |
4640 |
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – zwarcie do masy – cewka, zwarcie |
– – – – – |
17985 |
P1577 |
4641 |
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – otwarty obwód – przewody |
– – – – – |
17986 |
P1578 |
4642 |
Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 – usterka elektryczna |
– – – – – |
17987 |
P1579 |
4643 |
Zespół przepustnicy – ustawienia podstawowe – wykonać adaptację |
– – – – – |
17988 |
P1580 |
4644 |
Silniczek nastawnika przepustnicy.Bank 1 – przewody, ISC,słaba bateria jeżeli razem z 16487 (P0103) |
– – – – – |
17989 |
P1581 |
4645 |
Zespół przepustnicy – ustawienia podstawowe > wykonać adaptację |
– – – – – |
17990 |
P1582 |
4646 |
Adaptacja biegu jałowego – przekroczony limit – zły przepływ w dolocie/wydechu,ciśn.paliwa, EVAP |
– – – – – |
17991 |
P1583 |
4647 |
Zawory zawieszenia skrzyni biegów – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17992 |
P1584 |
4648 |
Zawory zawieszenia skrzyni biegów- zwarcie do masy |
– – – – – |
17993 |
P1585 |
4649 |
Zawory zawieszenia skrzyni biegów- zakłócenia |
– – – – – |
17994 |
P1586 |
464A |
Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika.Bank 1,2 – zwarcie do plusa > cewka, zwarcie |
– – – – – |
17995 |
P1587 |
464B |
Cewki zawieszenia silnika N144/N145 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17996 |
P1588 |
464C |
Cewki zawieszenia silnika N144/N145 – zakłócenia |
– – – – – |
17997 |
P1589 |
464D |
Podgrzewacz powietrza klimatyzacji – zwarcie do plusa > zwarcie, włącznik podgrzewacza |
– – – – – |
17998 |
P1590 |
464E |
Podgrzewacz powietrza klimatyzacji – otwarty obwód |
– – – – – |
18000 |
P1592 |
4650 |
Czujnik barometryczny BARO lub podciśienia MAP – sygnał nieprawidłowy |
– – – – – |
18001 |
P1593 |
4651 |
Adaptacja wysokości – sygnał poza tolerancją – mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica |
– – – – – |
18007 |
P1599 |
4657 |
Silnik krokowy biegu jałowego – niskie obroty – silnik krokowy IAC |
– – – – – |
18008 |
P1600 |
4658 |
Sterownik ECM – niskie napięcie zasilania ze stacyjki (terminal 15) |
– – – – – |
18009 |
P1601 |
4659 |
Sterownik ECM – nieprawidłowe napięcie zasilania |
– – – – – |
18010 |
P1602 |
465A |
Sterownik ECM – niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) |
– – – – – |
18011 |
P1603 |
465B |
Sterownik ECM – uszkodzenie |
– – – – – |
18012 |
P1604 |
465C |
Sterownik ECM – uszkodzenie |
– – – – – |
18013 |
P1605 |
465D |
Czujnik słabeego przyśpieszenia na trasie – usterka elektryczna |
– – – – – |
18014 |
P1606 |
465E |
Specjalny moment obrotowy silnika ABS-SG – nieprawidłowy sygnał – moduł ABS, CAN BUS data |
– – – – – |
18015 |
P1607 |
465F |
Sygnał prędkości na trasie – błąd , informacje z instrumentu combi |
– – – – – |
18016 |
P1608 |
4660 |
Przełacznik ciśnienia wspomagania kierownicy PSP – wadliwy obwód – przewody, PSP |
– – – – – |
18017 |
P1609 |
4661 |
Sterownik ECM – brak przełączania > Przełącznik Airbagu |
– – – – – |
18018 |
P1610 |
4662 |
Sterownik ECM – uszkodzenie |
– – – – – |
18019 |
P1611 |
4663 |
Obwód lampki usterek MILi – zwarcie do masy |
– – – – – |
18020 |
P1612 |
4664 |
Sterownik ECM – błędne kody (incorrectly coded) |
– – – – – |
18021 |
P1613 |
4665 |
Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL – otwarty obwód lub zwarcie do plusa |
– – – – – |
18022 |
P1614 |
4666 |
Lampka ostrzegawcza wciśnięta na żądanie – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18023 |
P1615 |
4667 |
Czujnik temperatury oleju silnika EOT – wartość, złe działanie |
– – – – – |
18024 |
P1616 |
4668 |
Lampka ostrzegawcza nagrzewania świec żarowyvh – zwarcie do plusa |
– – – – – |
18025 |
P1617 |
4669 |
Lampka ostrzegawcza nagrzewania świec żarowyvh – otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
18026 |
P1618 |
466A |
Przekaźnik świec żarowych – zwarcie do plusa |
– – – – – |
18027 |
P1619 |
466B |
Przekaźnik świec żarowych – zwarcie do masy, otwarty obwód |
– – – – – |
18028 |
P1620 |
466C |
Panel wskaźników, sygnał z ECT – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
– – – – – |
18029 |
P1621 |
466D |
Panel wskaźników, sygnał z ECT – zwarcie do masy |
– – – – – |
18030 |
P1622 |
466E |
Panel wskaźników, sygnał z ECT – nieoprawdopodobny sygnał |
– – – – – |
18031 |
P1623 |
466F |
CAN data bus – brak sygnału |
– – – – – |
18032 |
P1624 |
4670 |
Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL – aktywny sygnał połączenia |
– – – – – |
18033 |
P1625 |
4671 |
CAN bus data, TCM – nieprawidłowy sygnał |
– – – – – |
18034 |
P1626 |
4672 |
Can bus data, TCM – brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów AT |
– – – – – |
18035 |
P1627 |
4673 |
Brak sygnału ABS |
– – – – – |
18036 |
P1628 |
4674 |
Przesył magistrali danych – brak wiadomości z czujnika kąta kierownicy |
– – – – – |
18037 |
P1629 |
4675 |
Przesył magistrali danych – brak wiadomości z AICC |
– – – – – |
18038 |
P1630 |
4676 |
Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 – niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP |
– – – – – |
18039 |
P1631 |
4677 |
Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik APP |
– – – – – |
18040 |
P1632 |
4678 |
Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik – brak napięcia > przewody |
– – – – – |
18041 |
P1633 |
4679 |
Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 2 – niska wartość. Zwarcie do masy, czujnik APP |
– – – – – |
18042 |
P1634 |
467A |
Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 2 – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik APP |
– – – – – |
18043 |
P1635 |
467B |
CAN data bus, klimatyzacja – brak sygnału >przewody, rezystor w ECM |
– – – – – |
18044 |
P1636 |
467C |
CAN data bus, SRS – brak sygnału > przewody, SRS, rezystor w ECM |
– – – – – |
18045 |
P1637 |
467D |
CAN data bus, electronic CE – brak sygnału > przewody, rezystor w ECM |
– – – – – |
18046 |
P1638 |
467E |
Przesył magistrali danych – brak wiadomości z połączenia |
– – – – – |
18047 |
P1639 |
467F |
Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1/2 – wartość, problem wykonawczy, czujnik APP |
– – – – – |
18048 |
P1640 |
4680 |
Sterownik ECM – uszkodzenie |
– – – – – |
18049 |
P1641 |
4681 |
Błędna pamięć klimatyzacji |
– – – – – |
18050 |
P1642 |
4682 |
Moduł SRS – złe funkcjonowanie |