| Migowe | 5 cyfr | Kody P | Hex | Opis kodu błędu |
| – – – – – | 17857 | P1449 | 45C1 | Czujnik temperatury katalizatora 2 G132 – otwarty obwód / zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17858 | P1450 | 45C2 | System powietrza wtórnego AIR – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17859 | P1451 | 45C3 | System powietrza wtórnego AIR – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17860 | P1452 | 45C4 | System powietrza wtórnego AIR – otwarty obwód |
| – – – – – | 17861 | P1453 | 45C5 | Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17862 | P1454 | 45C6 | Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17863 | P1455 | 45C7 | Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – zakres, problem funkcjonowania |
| – – – – – | 17864 | P1456 | 45C8 | Kontrola temperatury EGRT 1, bank 1 – limit osiągnięty |
| – – – – – | 17865 | P1457 | 45C9 | Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
| – – – – – | 17866 | P1458 | 45CA | Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17867 | P1459 | 45CB | Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – rzakres, problem funkcjonowania |
| – – – – – | 17868 | P1460 | 45CC | Kontrola temperatury EGRT , bank 2 – control limit reached |
| – – – – – | 17869 | P1461 | 45CD | Kontrola temperatury EGRT , bank 1 – zakres, problem funkcjonowania |
| – – – – – | 17870 | P1462 | 45CE | Kontrola temperatury EGRT , bank 2 – zakres, problem funkcjonowania |
| – – – – – | 17873 | P1465 | 45D1 | Pompa płynu czyszczącego V135 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17874 | P1466 | 45D2 | Pompa płynu czyszczącego V135 otwarty obwód / zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17875 | P1467 | 45D3 | Cewka ACF 2 N115 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17876 | P1468 | 45D4 | Cewka ACF 2 N115 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17877 | P1469 | 45D5 | Cewka ACF 2 N115 – zakłócenia w transmisji sygnału |
| – – – – – | 17878 | P1470 | 45D6 | Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika > usterka elektryczna |
| – – – – – | 17879 | P1471 | 45D7 | Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17880 | P1472 | 45D8 | Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17881 | P1473 | 45D9 | Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – otwarty obwód |
| – – – – – | 17882 | P1474 | 45DA | Cewka ACF 2 N115 > usterka elektryczna |
| – – – – – | 17883 | P1475 | 45DB | Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > wada / brak sygnału |
| – – – – – | 17884 | P1476 | 45DC | Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > wada / niewystarczająca próżnia |
| – – – – – | 17885 | P1477 | 45DD | Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > usterka mechaniczna |
| – – – – – | 17886 | P1478 | 45DE | Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > blokada węża |
| – – – – – | 17887 | P1479 | 45DF | System podciśnienia układu hamulcowego – błąd mechaniczny |
| 4433 | 17908 | P1500 | 45F4 | Przekaźnik pompy paliwa – circuit malfunction |
| 4433 | 17909 | P1501 | 45F5 | Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do masy |
| 4433 | 17910 | P1502 | 45F6 | Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17911 | P1503 | 45F7 | Alternator load signal (przewody) |
| – – – – – | 17912 | P1504 | 45F8 | System dolotu – nieszczelność |
| – – – – – | 17913 | P1505 | 45F9 | Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP – otwarty obwód |
| – – – – – | 17914 | P1506 | 45FA | Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP – zwarcie (do masy) styk zamknięty |
| – – – – – | 17915 | P1507 | 45FB | Obroty jałowe- mały zasięg regulacji ISC (Idle speed – lower limit reached) |
| – – – – – | 17916 | P1508 | 45FC | Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed – upper limit reached) |
| – – – – – | 17917 | P1509 | 45FD | Zawór IAC – wadliwy obwód |
| – – – – – | 17918 | P1510 | 45FE | Zawór IAC – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17919 | P1511 | 45FF | Elektrozawór powietrza dodatkowego 1 – aktualny obwód (current circuit) |
| – – – – – | 17920 | P1512 | 4600 | Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17921 | P1513 | 4601 | Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17922 | P1514 | 4602 | Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17923 | P1515 | 4603 | Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17924 | P1516 | 4604 | Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17925 | P1517 | 4605 | Przekaźnik silnika – otwarty obwód |
| – – – – – | 17926 | P1518 | 4606 | Przekaźnik silnika – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17927 | P1519 | 4607 | Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony |
| – – – – – | 17928 | P1520 | 4608 | Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17929 | P1521 | 4609 | Zawór zmiany kolektora dolotowego 2 N261 > usterka elektryczna |
| – – – – – | 17930 | P1522 | 460A | Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 2- uszkodzony |
| – – – – – | 17931 | P1523 | 460B | System poszuszek powietrznych – otrzymany niewłaściwy sygnał |
| – – – – – | 17932 | P1524 | 460C | Przekaźnik pompy paliwa – obwód otwarty, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17933 | P1525 | 460D | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 -wadliwy obwód |
| – – – – – | 17934 | P1526 | 460E | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17935 | P1527 | 460F | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17936 | P1528 | 4610 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17937 | P1529 | 4611 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17938 | P1530 | 4612 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17939 | P1531 | 4613 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – otwarty obwód |
| – – – – – | 17940 | P1532 | 4614 | Regulator biegu jałowego – obroty poniżej wartości zaprogramowanej |
| – – – – – | 17941 | P1533 | 4615 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 -wadliwy obwód |
| – – – – – | 17942 | P1534 | 4616 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17943 | P1535 | 4617 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17944 | P1536 | 4618 | Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17945 | P1537 | 4619 | Elektrozawór paliwa zamknięty/otwarty – wadliwe działanie |
| – – – – – | 17946 | P1538 | 461A | Elektrozawór paliwa zamknięty/otwarty – otwarty obwód, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17947 | P1539 | 461B | Włącznik pozycji pedału sprzęgła CPP – wartość, zła praca |
| – – – – – | 17948 | P1540 | 461C | Sygnał prędkości samochodu – wysoki sygnał (wkaźnik, przekroczenie prędkości) |
| – – – – – | 17949 | P1541 | 461D | Przekaźnik pompy paliwa – otwarty obwód |
| – – – – – | 17950 | P1542 | 461E | Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – wartość, złe działanie |
| – – – – – | 17951 | P1543 | 461F | Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – niska wartość |
| – – – – – | 17952 | P1544 | 4620 | Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – wysoka wartość |
| – – – – – | 17953 | P1545 | 4621 | Układ kontroli położenia przepustnicy – błąd, uszkodzenie |
| – – – – – | 17954 | P1546 | 4622 | Zawór regulacji Turbo (TC) – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17955 | P1547 | 4623 | Zawór regulacji Turbo (TC) – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17956 | P1548 | 4624 | Zawór regulacji Turbo (TC) – otwarty obwód |
| – – – – – | 17957 | P1549 | 4625 | Zawór regulacji Turbo (TC) – otwarty obwód, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17958 | P1550 | 4626 | Ciśnienie turbosprężarki (TC) – słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator |
| – – – – – | 17959 | P1551 | 4627 | Czujnik wysokości F96 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17960 | P1552 | 4628 | Czujnik wysokości F96 otwarty obwód/ zwarcie do masy |
| – – – – – | 17961 | P1553 | 4629 | Czujnik MAP, BARO – zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody, |
| Migowe | 5 cyfr | Kody P | Hex | Opis kodu błędu |
| – – – – – | 17962 | P1554 | 462A | Zespół przepustnicy – nastawy podstawowe > wykonaj adaptację |
| – – – – – | 17963 | P1555 | 462B | Ciśnienie turbosprężarki (TC) – przekroczony górny limit > regulator |
| – – – – – | 17964 | P1556 | 462C | Ciśnienie turbosprężarki (TC) – granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie |
| – – – – – | 17965 | P1557 | 462D | Ciśnienie turbosprężarki (TC) – przekroczona granica > podłączenie węża |
| – – – – – | 17966 | P1558 | 462E | Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC lub obwód > przewody, ISC, silniczek krokowy |
| – – – – – | 17967 | P1559 | 462F | Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona |
| – – – – – | 17968 | P1560 | 4630 | Przekroczone obroty maksymalne > przewany obwód, czujniki CKP, CMP |
| – – – – – | 17969 | P1561 | 4631 | nastawnik ilości paliwa – różnica wartości kontrolnej > przewody, pompa paliwa |
| – – – – – | 17970 | P1562 | 4632 | nastawnik ilości paliwa – wyższa wartość odcięcia > regulator |
| – – – – – | 17971 | P1563 | 4633 | nastawnik ilości paliwa – niska wartość odcięcia > regulator |
| – – – – – | 17972 | P1564 | 4634 | Sterowanie przepustnicą – niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody |
| – – – – – | 17973 | P1565 | 4635 | Sterowanie przepustnicą – dolne ustawienie nieosiągnięte > ISC, stycznik, |
| – – – – – | 17974 | P1566 | 4636 | Sprężarka klimatyzacji – sygnał wejściowy nieprawidłowy |
| – – – – – | 17975 | P1557 | 4637 | Sygnał ładowania z kompresora A/C – brak sygnału |
| – – – – – | 17976 | P1568 | 4638 | Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC – stycznik, silniczek krokowy |
| – – – – – | 17977 | P1569 | 4639 | Główny włącznik – przewody, włącznik |
| – – – – – | 17978 | P1570 | 463A | Uszkodzony sterownik immobilizera – zły kod, ECM, przewody |
| – – – – – | 17979 | P1571 | 463B | Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – zwarcie do plusa – cewka, zwarcie |
| – – – – – | 17980 | P1572 | 463C | Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – zwarcie do masy – cewka, zwarcie |
| – – – – – | 17981 | P1573 | 463D | Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – otwarty obwód – przewody |
| – – – – – | 17982 | P1574 | 463E | Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 – usterka elektryczna |
| – – – – – | 17983 | P1575 | 463F | Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – zwarcie do plusa – cewka, zwarcie |
| – – – – – | 17984 | P1576 | 4640 | Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – zwarcie do masy – cewka, zwarcie |
| – – – – – | 17985 | P1577 | 4641 | Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – otwarty obwód – przewody |
| – – – – – | 17986 | P1578 | 4642 | Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 – usterka elektryczna |
| – – – – – | 17987 | P1579 | 4643 | Zespół przepustnicy – ustawienia podstawowe – wykonać adaptację |
| – – – – – | 17988 | P1580 | 4644 | Silniczek nastawnika przepustnicy.Bank 1 – przewody, ISC,słaba bateria jeżeli razem z 16487 (P0103) |
| – – – – – | 17989 | P1581 | 4645 | Zespół przepustnicy – ustawienia podstawowe > wykonać adaptację |
| – – – – – | 17990 | P1582 | 4646 | Adaptacja biegu jałowego – przekroczony limit – zły przepływ w dolocie/wydechu,ciśn.paliwa, EVAP |
| – – – – – | 17991 | P1583 | 4647 | Zawory zawieszenia skrzyni biegów – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17992 | P1584 | 4648 | Zawory zawieszenia skrzyni biegów- zwarcie do masy |
| – – – – – | 17993 | P1585 | 4649 | Zawory zawieszenia skrzyni biegów- zakłócenia |
| – – – – – | 17994 | P1586 | 464A | Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika.Bank 1,2 – zwarcie do plusa > cewka, zwarcie |
| – – – – – | 17995 | P1587 | 464B | Cewki zawieszenia silnika N144/N145 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17996 | P1588 | 464C | Cewki zawieszenia silnika N144/N145 – zakłócenia |
| – – – – – | 17997 | P1589 | 464D | Podgrzewacz powietrza klimatyzacji – zwarcie do plusa > zwarcie, włącznik podgrzewacza |
| – – – – – | 17998 | P1590 | 464E | Podgrzewacz powietrza klimatyzacji – otwarty obwód |
| – – – – – | 18000 | P1592 | 4650 | Czujnik barometryczny BARO lub podciśienia MAP – sygnał nieprawidłowy |
| – – – – – | 18001 | P1593 | 4651 | Adaptacja wysokości – sygnał poza tolerancją – mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica |
| – – – – – | 18007 | P1599 | 4657 | Silnik krokowy biegu jałowego – niskie obroty – silnik krokowy IAC |
| – – – – – | 18008 | P1600 | 4658 | Sterownik ECM – niskie napięcie zasilania ze stacyjki (terminal 15) |
| – – – – – | 18009 | P1601 | 4659 | Sterownik ECM – nieprawidłowe napięcie zasilania |
| – – – – – | 18010 | P1602 | 465A | Sterownik ECM – niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) |
| – – – – – | 18011 | P1603 | 465B | Sterownik ECM – uszkodzenie |
| – – – – – | 18012 | P1604 | 465C | Sterownik ECM – uszkodzenie |
| – – – – – | 18013 | P1605 | 465D | Czujnik słabeego przyśpieszenia na trasie – usterka elektryczna |
| – – – – – | 18014 | P1606 | 465E | Specjalny moment obrotowy silnika ABS-SG – nieprawidłowy sygnał – moduł ABS, CAN BUS data |
| – – – – – | 18015 | P1607 | 465F | Sygnał prędkości na trasie – błąd , informacje z instrumentu combi |
| – – – – – | 18016 | P1608 | 4660 | Przełacznik ciśnienia wspomagania kierownicy PSP – wadliwy obwód – przewody, PSP |
| – – – – – | 18017 | P1609 | 4661 | Sterownik ECM – brak przełączania > Przełącznik Airbagu |
| – – – – – | 18018 | P1610 | 4662 | Sterownik ECM – uszkodzenie |
| – – – – – | 18019 | P1611 | 4663 | Obwód lampki usterek MILi – zwarcie do masy |
| – – – – – | 18020 | P1612 | 4664 | Sterownik ECM – błędne kody (incorrectly coded) |
| – – – – – | 18021 | P1613 | 4665 | Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL – otwarty obwód lub zwarcie do plusa |
| – – – – – | 18022 | P1614 | 4666 | Lampka ostrzegawcza wciśnięta na żądanie – sygnał mało prawdopodobny |
| – – – – – | 18023 | P1615 | 4667 | Czujnik temperatury oleju silnika EOT – wartość, złe działanie |
| – – – – – | 18024 | P1616 | 4668 | Lampka ostrzegawcza nagrzewania świec żarowyvh – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 18025 | P1617 | 4669 | Lampka ostrzegawcza nagrzewania świec żarowyvh – otwarty obwód, zwarcie do masy |
| – – – – – | 18026 | P1618 | 466A | Przekaźnik świec żarowych – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 18027 | P1619 | 466B | Przekaźnik świec żarowych – zwarcie do masy, otwarty obwód |
| – – – – – | 18028 | P1620 | 466C | Panel wskaźników, sygnał z ECT – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
| – – – – – | 18029 | P1621 | 466D | Panel wskaźników, sygnał z ECT – zwarcie do masy |
| – – – – – | 18030 | P1622 | 466E | Panel wskaźników, sygnał z ECT – nieoprawdopodobny sygnał |
| – – – – – | 18031 | P1623 | 466F | CAN data bus – brak sygnału |
| – – – – – | 18032 | P1624 | 4670 | Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL – aktywny sygnał połączenia |
| – – – – – | 18033 | P1625 | 4671 | CAN bus data, TCM – nieprawidłowy sygnał |
| – – – – – | 18034 | P1626 | 4672 | Can bus data, TCM – brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów AT |
| – – – – – | 18035 | P1627 | 4673 | Brak sygnału ABS |
| – – – – – | 18036 | P1628 | 4674 | Przesył magistrali danych – brak wiadomości z czujnika kąta kierownicy |
| – – – – – | 18037 | P1629 | 4675 | Przesył magistrali danych – brak wiadomości z AICC |
| – – – – – | 18038 | P1630 | 4676 | Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 – niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP |
| – – – – – | 18039 | P1631 | 4677 | Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik APP |
| – – – – – | 18040 | P1632 | 4678 | Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik – brak napięcia > przewody |
| – – – – – | 18041 | P1633 | 4679 | Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 2 – niska wartość. Zwarcie do masy, czujnik APP |
| – – – – – | 18042 | P1634 | 467A | Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 2 – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik APP |
| – – – – – | 18043 | P1635 | 467B | CAN data bus, klimatyzacja – brak sygnału >przewody, rezystor w ECM |
| – – – – – | 18044 | P1636 | 467C | CAN data bus, SRS – brak sygnału > przewody, SRS, rezystor w ECM |
| – – – – – | 18045 | P1637 | 467D | CAN data bus, electronic CE – brak sygnału > przewody, rezystor w ECM |
| – – – – – | 18046 | P1638 | 467E | Przesył magistrali danych – brak wiadomości z połączenia |
| – – – – – | 18047 | P1639 | 467F | Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1/2 – wartość, problem wykonawczy, czujnik APP |
| – – – – – | 18048 | P1640 | 4680 | Sterownik ECM – uszkodzenie |
| – – – – – | 18049 | P1641 | 4681 | Błędna pamięć klimatyzacji |
| – – – – – | 18050 | P1642 | 4682 | Moduł SRS – złe funkcjonowanie |
