Kody błędów VAG

Migowe 5 cyfr Kody P Hex Opis kodu błędu
– – – – – 17857 P1449 45C1 Czujnik temperatury katalizatora 2 G132 – otwarty obwód / zwarcie do plusa
– – – – – 17858 P1450 45C2 System powietrza wtórnego AIR – zwarcie do plusa
– – – – – 17859 P1451 45C3 System powietrza wtórnego AIR – zwarcie do masy
– – – – – 17860 P1452 45C4 System powietrza wtórnego AIR – otwarty obwód
– – – – – 17861 P1453 45C5 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do plusa
– – – – – 17862 P1454 45C6 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 17863 P1455 45C7 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 – zakres, problem funkcjonowania
– – – – – 17864 P1456 45C8 Kontrola temperatury EGRT 1, bank 1 – limit osiągnięty
– – – – – 17865 P1457 45C9 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – zwarcie do plusa, otwarty obwód
– – – – – 17866 P1458 45CA Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – zwarcie do masy
– – – – – 17867 P1459 45CB Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 – rzakres, problem funkcjonowania
– – – – – 17868 P1460 45CC Kontrola temperatury EGRT , bank 2 – control limit reached
– – – – – 17869 P1461 45CD Kontrola temperatury EGRT , bank 1 – zakres, problem funkcjonowania
– – – – – 17870 P1462 45CE Kontrola temperatury EGRT , bank 2 – zakres, problem funkcjonowania
– – – – – 17873 P1465 45D1 Pompa płynu czyszczącego V135 – zwarcie do plusa
– – – – – 17874 P1466 45D2 Pompa płynu czyszczącego V135 otwarty obwód / zwarcie do plusa
– – – – – 17875 P1467 45D3 Cewka ACF 2 N115 – zwarcie do plusa
– – – – – 17876 P1468 45D4 Cewka ACF 2 N115 – zwarcie do masy
– – – – – 17877 P1469 45D5 Cewka ACF 2 N115 – zakłócenia w transmisji sygnału
– – – – – 17878 P1470 45D6 Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika > usterka elektryczna
– – – – – 17879 P1471 45D7 Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – zwarcie do plusa
– – – – – 17880 P1472 45D8 Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – zwarcie do masy
– – – – – 17881 P1473 45D9 Nieszczelność pompy systemu wentylacji zbiornika – otwarty obwód
– – – – – 17882 P1474 45DA Cewka ACF 2 N115 > usterka elektryczna
– – – – – 17883 P1475 45DB Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > wada / brak sygnału
– – – – – 17884 P1476 45DC Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > wada / niewystarczająca próżnia
– – – – – 17885 P1477 45DD Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > usterka mechaniczna
– – – – – 17886 P1478 45DE Przeciek pompy systemu wentylacji zbiornika > blokada węża
– – – – – 17887 P1479 45DF System podciśnienia układu hamulcowego – błąd mechaniczny
4433 17908 P1500 45F4 Przekaźnik pompy paliwa – circuit malfunction
4433 17909 P1501 45F5 Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do masy
4433 17910 P1502 45F6 Przekaźnik pompy paliwa – zwarcie do plusa
– – – – – 17911 P1503 45F7 Alternator load signal (przewody)
– – – – – 17912 P1504 45F8 System dolotu – nieszczelność
– – – – – 17913 P1505 45F9 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP – otwarty obwód
– – – – – 17914 P1506 45FA Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP – zwarcie (do masy) styk zamknięty
– – – – – 17915 P1507 45FB Obroty jałowe- mały zasięg regulacji ISC (Idle speed – lower limit reached)
– – – – – 17916 P1508 45FC Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed – upper limit reached)
– – – – – 17917 P1509 45FD Zawór IAC – wadliwy obwód
– – – – – 17918 P1510 45FE Zawór IAC – zwarcie do plusa
– – – – – 17919 P1511 45FF Elektrozawór powietrza dodatkowego 1 – aktualny obwód (current circuit)
– – – – – 17920 P1512 4600 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – zwarcie do plusa
– – – – – 17921 P1513 4601 Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – zwarcie do plusa
– – – – – 17922 P1514 4602 Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – zwarcie do masy
– – – – – 17923 P1515 4603 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – zwarcie do masy
– – – – – 17924 P1516 4604 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 – otwarty obwód
– – – – – 17925 P1517 4605 Przekaźnik silnika – otwarty obwód
– – – – – 17926 P1518 4606 Przekaźnik silnika – zwarcie do plusa
– – – – – 17927 P1519 4607 Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony
– – – – – 17928 P1520 4608 Elektrozawór powietrza dolotowego 2 – otwarty obwód
– – – – – 17929 P1521 4609 Zawór zmiany kolektora dolotowego 2 N261 > usterka elektryczna
– – – – – 17930 P1522 460A Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 2- uszkodzony
– – – – – 17931 P1523 460B System poszuszek powietrznych – otrzymany niewłaściwy sygnał
– – – – – 17932 P1524 460C Przekaźnik pompy paliwa – obwód otwarty, zwarcie do masy
– – – – – 17933 P1525 460D Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 -wadliwy obwód
– – – – – 17934 P1526 460E Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – zwarcie do plusa
– – – – – 17935 P1527 460F Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – zwarcie do masy
– – – – – 17936 P1528 4610 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 1 – otwarty obwód
– – – – – 17937 P1529 4611 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – zwarcie do plusa
– – – – – 17938 P1530 4612 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – zwarcie do masy
– – – – – 17939 P1531 4613 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator – otwarty obwód
– – – – – 17940 P1532 4614 Regulator biegu jałowego – obroty poniżej wartości zaprogramowanej
– – – – – 17941 P1533 4615 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 -wadliwy obwód
– – – – – 17942 P1534 4616 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – zwarcie do plusa
– – – – – 17943 P1535 4617 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – zwarcie do masy
– – – – – 17944 P1536 4618 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 – otwarty obwód
– – – – – 17945 P1537 4619 Elektrozawór paliwa zamknięty/otwarty – wadliwe działanie
– – – – – 17946 P1538 461A Elektrozawór paliwa zamknięty/otwarty – otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 17947 P1539 461B Włącznik pozycji pedału sprzęgła CPP – wartość, zła praca
– – – – – 17948 P1540 461C Sygnał prędkości samochodu – wysoki sygnał (wkaźnik, przekroczenie prędkości)
– – – – – 17949 P1541 461D Przekaźnik pompy paliwa – otwarty obwód
– – – – – 17950 P1542 461E Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – wartość, złe działanie
– – – – – 17951 P1543 461F Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – niska wartość
– – – – – 17952 P1544 4620 Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy – wysoka wartość
– – – – – 17953 P1545 4621 Układ kontroli położenia przepustnicy – błąd, uszkodzenie
– – – – – 17954 P1546 4622 Zawór regulacji Turbo (TC) – zwarcie do plusa
– – – – – 17955 P1547 4623 Zawór regulacji Turbo (TC) – zwarcie do masy
– – – – – 17956 P1548 4624 Zawór regulacji Turbo (TC) – otwarty obwód
– – – – – 17957 P1549 4625 Zawór regulacji Turbo (TC) – otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 17958 P1550 4626 Ciśnienie turbosprężarki (TC) – słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator
– – – – – 17959 P1551 4627 Czujnik wysokości F96 – zwarcie do plusa
– – – – – 17960 P1552 4628 Czujnik wysokości F96 otwarty obwód/ zwarcie do masy
– – – – – 17961 P1553 4629 Czujnik MAP, BARO – zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody,
Migowe 5 cyfr Kody P Hex Opis kodu błędu
– – – – – 17962 P1554 462A Zespół przepustnicy – nastawy podstawowe > wykonaj adaptację
– – – – – 17963 P1555 462B Ciśnienie turbosprężarki (TC) – przekroczony górny limit > regulator
– – – – – 17964 P1556 462C Ciśnienie turbosprężarki (TC) – granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie
– – – – – 17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) – przekroczona granica > podłączenie węża
– – – – – 17966 P1558 462E Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC lub obwód > przewody, ISC, silniczek krokowy
– – – – – 17967 P1559 462F Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona
– – – – – 17968 P1560 4630 Przekroczone obroty maksymalne > przewany obwód, czujniki CKP, CMP
– – – – – 17969 P1561 4631 nastawnik ilości paliwa – różnica wartości kontrolnej > przewody, pompa paliwa
– – – – – 17970 P1562 4632 nastawnik ilości paliwa – wyższa wartość odcięcia > regulator
– – – – – 17971 P1563 4633 nastawnik ilości paliwa – niska wartość odcięcia > regulator
– – – – – 17972 P1564 4634 Sterowanie przepustnicą – niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody
– – – – – 17973 P1565 4635 Sterowanie przepustnicą – dolne ustawienie nieosiągnięte > ISC, stycznik,
– – – – – 17974 P1566 4636 Sprężarka klimatyzacji – sygnał wejściowy nieprawidłowy
– – – – – 17975 P1557 4637 Sygnał ładowania z kompresora A/C – brak sygnału
– – – – – 17976 P1568 4638 Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC – stycznik, silniczek krokowy
– – – – – 17977 P1569 4639 Główny włącznik – przewody, włącznik
– – – – – 17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera – zły kod, ECM, przewody
– – – – – 17979 P1571 463B Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – zwarcie do plusa – cewka, zwarcie
– – – – – 17980 P1572 463C Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – zwarcie do masy – cewka, zwarcie
– – – – – 17981 P1573 463D Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 – otwarty obwód – przewody
– – – – – 17982 P1574 463E Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 – usterka elektryczna
– – – – – 17983 P1575 463F Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – zwarcie do plusa – cewka, zwarcie
– – – – – 17984 P1576 4640 Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – zwarcie do masy – cewka, zwarcie
– – – – – 17985 P1577 4641 Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 – otwarty obwód – przewody
– – – – – 17986 P1578 4642 Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 – usterka elektryczna
– – – – – 17987 P1579 4643 Zespół przepustnicy – ustawienia podstawowe – wykonać adaptację
– – – – – 17988 P1580 4644 Silniczek nastawnika przepustnicy.Bank 1 – przewody, ISC,słaba bateria jeżeli razem z 16487 (P0103)
– – – – – 17989 P1581 4645 Zespół przepustnicy – ustawienia podstawowe > wykonać adaptację
– – – – – 17990 P1582 4646 Adaptacja biegu jałowego – przekroczony limit – zły przepływ w dolocie/wydechu,ciśn.paliwa, EVAP
– – – – – 17991 P1583 4647 Zawory zawieszenia skrzyni biegów – zwarcie do plusa
– – – – – 17992 P1584 4648 Zawory zawieszenia skrzyni biegów- zwarcie do masy
– – – – – 17993 P1585 4649 Zawory zawieszenia skrzyni biegów- zakłócenia
– – – – – 17994 P1586 464A Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika.Bank 1,2 – zwarcie do plusa > cewka, zwarcie
– – – – – 17995 P1587 464B Cewki zawieszenia silnika N144/N145 – zwarcie do masy
– – – – – 17996 P1588 464C Cewki zawieszenia silnika N144/N145 – zakłócenia
– – – – – 17997 P1589 464D Podgrzewacz powietrza klimatyzacji – zwarcie do plusa > zwarcie, włącznik podgrzewacza
– – – – – 17998 P1590 464E Podgrzewacz powietrza klimatyzacji – otwarty obwód
– – – – – 18000 P1592 4650 Czujnik barometryczny BARO lub podciśienia MAP – sygnał nieprawidłowy
– – – – – 18001 P1593 4651 Adaptacja wysokości – sygnał poza tolerancją – mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica
– – – – – 18007 P1599 4657 Silnik krokowy biegu jałowego – niskie obroty – silnik krokowy IAC
– – – – – 18008 P1600 4658 Sterownik ECM – niskie napięcie zasilania ze stacyjki (terminal 15)
– – – – – 18009 P1601 4659 Sterownik ECM – nieprawidłowe napięcie zasilania
– – – – – 18010 P1602 465A Sterownik ECM – niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
– – – – – 18011 P1603 465B Sterownik ECM – uszkodzenie
– – – – – 18012 P1604 465C Sterownik ECM – uszkodzenie
– – – – – 18013 P1605 465D Czujnik słabeego przyśpieszenia na trasie – usterka elektryczna
– – – – – 18014 P1606 465E Specjalny moment obrotowy silnika ABS-SG – nieprawidłowy sygnał – moduł ABS, CAN BUS data
– – – – – 18015 P1607 465F Sygnał prędkości na trasie – błąd , informacje z instrumentu combi
– – – – – 18016 P1608 4660 Przełacznik ciśnienia wspomagania kierownicy PSP – wadliwy obwód – przewody, PSP
– – – – – 18017 P1609 4661 Sterownik ECM – brak przełączania > Przełącznik Airbagu
– – – – – 18018 P1610 4662 Sterownik ECM – uszkodzenie
– – – – – 18019 P1611 4663 Obwód lampki usterek MILi – zwarcie do masy
– – – – – 18020 P1612 4664 Sterownik ECM – błędne kody (incorrectly coded)
– – – – – 18021 P1613 4665 Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL – otwarty obwód lub zwarcie do plusa
– – – – – 18022 P1614 4666 Lampka ostrzegawcza wciśnięta na żądanie – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18023 P1615 4667 Czujnik temperatury oleju silnika EOT – wartość, złe działanie
– – – – – 18024 P1616 4668 Lampka ostrzegawcza nagrzewania świec żarowyvh – zwarcie do plusa
– – – – – 18025 P1617 4669 Lampka ostrzegawcza nagrzewania świec żarowyvh – otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 18026 P1618 466A Przekaźnik świec żarowych – zwarcie do plusa
– – – – – 18027 P1619 466B Przekaźnik świec żarowych – zwarcie do masy, otwarty obwód
– – – – – 18028 P1620 466C Panel wskaźników, sygnał z ECT – zwarcie do plusa, otwarty obwód
– – – – – 18029 P1621 466D Panel wskaźników, sygnał z ECT – zwarcie do masy
– – – – – 18030 P1622 466E Panel wskaźników, sygnał z ECT – nieoprawdopodobny sygnał
– – – – – 18031 P1623 466F CAN data bus – brak sygnału
– – – – – 18032 P1624 4670 Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL – aktywny sygnał połączenia
– – – – – 18033 P1625 4671 CAN bus data, TCM – nieprawidłowy sygnał
– – – – – 18034 P1626 4672 Can bus data, TCM – brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów AT
– – – – – 18035 P1627 4673 Brak sygnału ABS
– – – – – 18036 P1628 4674 Przesył magistrali danych – brak wiadomości z czujnika kąta kierownicy
– – – – – 18037 P1629 4675 Przesył magistrali danych – brak wiadomości z AICC
– – – – – 18038 P1630 4676 Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 – niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP
– – – – – 18039 P1631 4677 Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik APP
– – – – – 18040 P1632 4678 Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik – brak napięcia > przewody
– – – – – 18041 P1633 4679 Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 2 – niska wartość. Zwarcie do masy, czujnik APP
– – – – – 18042 P1634 467A Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 2 – wysoka wartość > zwarcie do plusa, czujnik APP
– – – – – 18043 P1635 467B CAN data bus, klimatyzacja – brak sygnału >przewody, rezystor w ECM
– – – – – 18044 P1636 467C CAN data bus, SRS – brak sygnału > przewody, SRS, rezystor w ECM
– – – – – 18045 P1637 467D CAN data bus, electronic CE – brak sygnału > przewody, rezystor w ECM
– – – – – 18046 P1638 467E Przesył magistrali danych – brak wiadomości z połączenia
– – – – – 18047 P1639 467F Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1/2 – wartość, problem wykonawczy, czujnik APP
– – – – – 18048 P1640 4680 Sterownik ECM – uszkodzenie
– – – – – 18049 P1641 4681 Błędna pamięć klimatyzacji
– – – – – 18050 P1642 4682 Moduł SRS – złe funkcjonowanie