Kody błędów VAG

Migowe 5 cyfr Kody P Hex Opis kodu błędu
– – – – – 17763 P1355 4563 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – otwarty obwód
– – – – – 17764 P1356 4564 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – zwarcie do plusa
– – – – – 17765 P1357 4565 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – zwarcie do masy
– – – – – 17766 P1358 4566 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – otwarty obwód
– – – – – 17767 P1359 4567 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – zwarcie do plusa
– – – – – 17768 P1360 4568 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – zwarcie do masy
– – – – – 17769 P1361 4569 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – otwarty obwód
– – – – – 17770 P1362 456A Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – zwarcie do plusa
– – – – – 17771 P1363 456B Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – zwarcie do masy
– – – – – 17772 P1364 456C Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – otwarty obwód
– – – – – 17773 P1365 456D Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – zwarcie do plusa
– – – – – 17774 P1366 456E Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – zwarcie do masy
– – – – – 17775 P1367 456F Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – otwarty obwód
– – – – – 17776 P1368 4570 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – zwarcie do plusa
– – – – – 17777 P1369 4571 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – zwarcie do masy
– – – – – 17778 P1370 4572 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – otwarty obwód
– – – – – 17779 P1371 4573 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – zwarcie do plusa
– – – – – 17780 P1372 4574 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – zwarcie do masy
– – – – – 17781 P1373 4575 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – otwarty obwód
– – – – – 17782 P1374 4576 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – zwarcie do plusa
– – – – – 17783 P1375 4577 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – zwarcie do masy
– – – – – 17784 P1376 4578 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – otwarty obwód
– – – – – 17785 P1377 4579 Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – zwarcie do plusa
– – – – – 17786 P1378 457A Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – zwarcie do masy
– – – – – 17793 P1385 4581 ECM – uszkodzony
– – – – – 17794 P1386 4582 ECM, czujnik detonacji – uszkodzenie
– – – – – 17795 P1387 4583 ECM, czujnik BARO – uszkodzenie
– – – – – 17796 P1388 4584 ECM, czujnik ETS – uszkodzenie
– – – – – 17797 P1389 4585 ECM 2 – uszkodzony
– – – – – 17799 P1391 4587 Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 – zwarcie do masy
– – – – – 17800 P1392 4588 Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 – zwarcie do plusa, otwarty obwód
– – – – – 17801 P1393 4589 Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – obwód wadliwy
– – – – – 17802 P1394 458A Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – obwód wadliwy
– – – – – 17803 P1395 458B Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – obwód wadliwy
– – – – – 17804 P1396 458C Czujnik prędkości silnika, G28, brakujący ząb
– – – – – 17805 P1397 458D Czujnik obrotów CKP, RPM – osiągnięta wartośc kontrolna (control limit reached)
– – – – – 17806 P1398 458E Czujnik obrotów CKP, RPM – zwarcie do masy
– – – – – 17807 P1399 458F Czujnik obrotów CKP, RPM – zwarcie do plusa
– – – – – 17808 P1400 4590 Zawór / cewka EGR bank 1 – wadliwy obwód
– – – – – 17809 P1401 4591 Zawór / cewka EGR bank 1 – zwarcie do masy
– – – – – 17810 P1402 4592 Zawór / cewka EGR bank 1 – zwarcie do plusa
– – – – – 17811 P1403 4593 System EGR bank 1 – sygnał zróżnicowany (control difference)
– – – – – 17812 P1404 4594 System EGR bank 1 – ustawienia podstawowe (basic setting)
– – – – – 17814 P1406 4596 Czujnik obiegu spalin G98 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17815 P1407 4597 Czujnik temperatury zaworu EGR – niski sygnał
– – – – – 17816 P1408 4598 Czujnik temperatury zaworu EGR – wysoki sygnał
– – – – – 17817 P1409 4599 Zawór oparów EVAP – wadliwe funkcjonowanie w obwodzie
– – – – – 17818 P1410 459A Zawór oparów EVAP – zwarcie do plusa
– – – – – 17819 P1411 459B System powietrza wtórnego AIR, bank 2 – niedostateczny przepływ
– – – – – 17822 P1414 459E System powietrza wtórnego AIR, bank 2 – nieszczelny przepływ
– – – – – 17823 P1415 459F Czujnik pozycji zaworu EGR – niska wartość (lower limit exceeded)
– – – – – 17824 P1416 4600 Czujnik pozycji zaworu EGR – przekroczona górna wartość graniczna
– – – – – 17825 P1417 45A1 Czujnik rezerwy paliwa G – sygnał za niski
– – – – – 17826 P1418 45A2 Czujnik rezerwy paliwa G – sygnał za wysoki
– – – – – 17828 P1420 45A4 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – wadliwe działanie obwodu
– – – – – 17829 P1421 45A5 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – zwarcie do masy
– – – – – 17830 P1422 45A6 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – zwarcie do plusa
– – – – – 17831 P1423 45A7 System powietrza wtórnego AIR, bank 1 – niedostateczny przepływ
– – – – – 17832 P1424 45A8 System powietrza wtórnego AIR, bank 1 – nieszczelny przepływ
– – – – – 17833 P1425 45A9 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP – zwarcie do masy
– – – – – 17834 P1426 45AA Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP – otwarty obwód
– – – – – 17835 P1427 45AB Pompa podciśnienia, brakes – zwarcie do plusa
– – – – – 17836 P1428 45AC Pompa podciśnienia, brakes – zwarcie do masy
– – – – – 17837 P1429 45AD Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód
– – – – – 17838 P1430 45AE Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód, zwarcie do plusa
– – – – – 17839 P1431 45AF Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 17840 P1432 45B0 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – otwarty obwód
– – – – – 17841 P1433 45B1 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > otwarty obwód
– – – – – 17842 P1434 45B2 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > zwarcie do plusa
– – – – – 17843 P1435 45B3 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy
– – – – – 17844 P1436 45B4 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > obwód wadliwy
– – – – – 17845 P1437 45B5 Zawór recyrkulacji spalin EGR, bank 2 > zwarcie do plusa
– – – – – 17846 P1438 45B6 Zawór recyrkulacji spalin EGR, bank 2 > zwarcie do masy, otwarty obwód
– – – – – 17847 P1439 45B7 Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – nastawy podstawowe
– – – – – 17848 P1440 45B8 Zawór recyrkulacji spalin EGR > otwarty obwód
– – – – – 17849 P1441 45B9 Zawór (cewka) recyrkulacji spalin EGR, bank 1 > otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 17850 P1442 45BA Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR > wysoki sygnał
– – – – – 17851 P1443 45BB Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – niski sygnał
– – – – – 17852 P1444 45BC Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – wartość, problem wykonawczy
– – – – – 17853 P1445 45BD Czujnik temperatury katalizatora 2-G132 sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17854 P1446 45BE Czujnik temperatury Katalizatora 1 G20 – zwarcie do masy
– – – – – 17855 P1447 45BF Czujnik temperatury katalizatora 1 G20 – otwarty obwód/ zwarcie do plusa
– – – – – 17856 P1448 45C0 Czujnik temperatury katalizatora 2 G132 – zwarciedo masy