Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
17763 |
P1355 |
4563 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – otwarty obwód |
– – – – – |
17764 |
P1356 |
4564 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17765 |
P1357 |
4565 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17766 |
P1358 |
4566 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – otwarty obwód |
– – – – – |
17767 |
P1359 |
4567 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17768 |
P1360 |
4568 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17769 |
P1361 |
4569 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – otwarty obwód |
– – – – – |
17770 |
P1362 |
456A |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17771 |
P1363 |
456B |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17772 |
P1364 |
456C |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – otwarty obwód |
– – – – – |
17773 |
P1365 |
456D |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17774 |
P1366 |
456E |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17775 |
P1367 |
456F |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – otwarty obwód |
– – – – – |
17776 |
P1368 |
4570 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17777 |
P1369 |
4571 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17778 |
P1370 |
4572 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – otwarty obwód |
– – – – – |
17779 |
P1371 |
4573 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17780 |
P1372 |
4574 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17781 |
P1373 |
4575 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – otwarty obwód |
– – – – – |
17782 |
P1374 |
4576 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17783 |
P1375 |
4577 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17784 |
P1376 |
4578 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – otwarty obwód |
– – – – – |
17785 |
P1377 |
4579 |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17786 |
P1378 |
457A |
Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17793 |
P1385 |
4581 |
ECM – uszkodzony |
– – – – – |
17794 |
P1386 |
4582 |
ECM, czujnik detonacji – uszkodzenie |
– – – – – |
17795 |
P1387 |
4583 |
ECM, czujnik BARO – uszkodzenie |
– – – – – |
17796 |
P1388 |
4584 |
ECM, czujnik ETS – uszkodzenie |
– – – – – |
17797 |
P1389 |
4585 |
ECM 2 – uszkodzony |
– – – – – |
17799 |
P1391 |
4587 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17800 |
P1392 |
4588 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
– – – – – |
17801 |
P1393 |
4589 |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – obwód wadliwy |
– – – – – |
17802 |
P1394 |
458A |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – obwód wadliwy |
– – – – – |
17803 |
P1395 |
458B |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – obwód wadliwy |
– – – – – |
17804 |
P1396 |
458C |
Czujnik prędkości silnika, G28, brakujący ząb |
– – – – – |
17805 |
P1397 |
458D |
Czujnik obrotów CKP, RPM – osiągnięta wartośc kontrolna (control limit reached) |
– – – – – |
17806 |
P1398 |
458E |
Czujnik obrotów CKP, RPM – zwarcie do masy |
– – – – – |
17807 |
P1399 |
458F |
Czujnik obrotów CKP, RPM – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17808 |
P1400 |
4590 |
Zawór / cewka EGR bank 1 – wadliwy obwód |
– – – – – |
17809 |
P1401 |
4591 |
Zawór / cewka EGR bank 1 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17810 |
P1402 |
4592 |
Zawór / cewka EGR bank 1 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17811 |
P1403 |
4593 |
System EGR bank 1 – sygnał zróżnicowany (control difference) |
– – – – – |
17812 |
P1404 |
4594 |
System EGR bank 1 – ustawienia podstawowe (basic setting) |
– – – – – |
17814 |
P1406 |
4596 |
Czujnik obiegu spalin G98 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17815 |
P1407 |
4597 |
Czujnik temperatury zaworu EGR – niski sygnał |
– – – – – |
17816 |
P1408 |
4598 |
Czujnik temperatury zaworu EGR – wysoki sygnał |
– – – – – |
17817 |
P1409 |
4599 |
Zawór oparów EVAP – wadliwe funkcjonowanie w obwodzie |
– – – – – |
17818 |
P1410 |
459A |
Zawór oparów EVAP – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17819 |
P1411 |
459B |
System powietrza wtórnego AIR, bank 2 – niedostateczny przepływ |
– – – – – |
17822 |
P1414 |
459E |
System powietrza wtórnego AIR, bank 2 – nieszczelny przepływ |
– – – – – |
17823 |
P1415 |
459F |
Czujnik pozycji zaworu EGR – niska wartość (lower limit exceeded) |
– – – – – |
17824 |
P1416 |
4600 |
Czujnik pozycji zaworu EGR – przekroczona górna wartość graniczna |
– – – – – |
17825 |
P1417 |
45A1 |
Czujnik rezerwy paliwa G – sygnał za niski |
– – – – – |
17826 |
P1418 |
45A2 |
Czujnik rezerwy paliwa G – sygnał za wysoki |
– – – – – |
17828 |
P1420 |
45A4 |
Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – wadliwe działanie obwodu |
– – – – – |
17829 |
P1421 |
45A5 |
Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – zwarcie do masy |
– – – – – |
17830 |
P1422 |
45A6 |
Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17831 |
P1423 |
45A7 |
System powietrza wtórnego AIR, bank 1 – niedostateczny przepływ |
– – – – – |
17832 |
P1424 |
45A8 |
System powietrza wtórnego AIR, bank 1 – nieszczelny przepływ |
– – – – – |
17833 |
P1425 |
45A9 |
Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP – zwarcie do masy |
– – – – – |
17834 |
P1426 |
45AA |
Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP – otwarty obwód |
– – – – – |
17835 |
P1427 |
45AB |
Pompa podciśnienia, brakes – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17836 |
P1428 |
45AC |
Pompa podciśnienia, brakes – zwarcie do masy |
– – – – – |
17837 |
P1429 |
45AD |
Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód |
– – – – – |
17838 |
P1430 |
45AE |
Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
– – – – – |
17839 |
P1431 |
45AF |
Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
17840 |
P1432 |
45B0 |
Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – otwarty obwód |
– – – – – |
17841 |
P1433 |
45B1 |
Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > otwarty obwód |
– – – – – |
17842 |
P1434 |
45B2 |
Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > zwarcie do plusa |
– – – – – |
17843 |
P1435 |
45B3 |
Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy |
– – – – – |
17844 |
P1436 |
45B4 |
Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > obwód wadliwy |
– – – – – |
17845 |
P1437 |
45B5 |
Zawór recyrkulacji spalin EGR, bank 2 > zwarcie do plusa |
– – – – – |
17846 |
P1438 |
45B6 |
Zawór recyrkulacji spalin EGR, bank 2 > zwarcie do masy, otwarty obwód |
– – – – – |
17847 |
P1439 |
45B7 |
Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – nastawy podstawowe |
– – – – – |
17848 |
P1440 |
45B8 |
Zawór recyrkulacji spalin EGR > otwarty obwód |
– – – – – |
17849 |
P1441 |
45B9 |
Zawór (cewka) recyrkulacji spalin EGR, bank 1 > otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
17850 |
P1442 |
45BA |
Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR > wysoki sygnał |
– – – – – |
17851 |
P1443 |
45BB |
Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – niski sygnał |
– – – – – |
17852 |
P1444 |
45BC |
Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – wartość, problem wykonawczy |
– – – – – |
17853 |
P1445 |
45BD |
Czujnik temperatury katalizatora 2-G132 sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17854 |
P1446 |
45BE |
Czujnik temperatury Katalizatora 1 G20 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17855 |
P1447 |
45BF |
Czujnik temperatury katalizatora 1 G20 – otwarty obwód/ zwarcie do plusa |
– – – – – |
17856 |
P1448 |
45C0 |
Czujnik temperatury katalizatora 2 G132 – zwarciedo masy |