| Migowe | 5 cyfr | Kody P | Hex | Opis kodu błędu |
| – – – – – | 17763 | P1355 | 4563 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17764 | P1356 | 4564 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17765 | P1357 | 4565 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17766 | P1358 | 4566 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17767 | P1359 | 4567 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17768 | P1360 | 4568 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 2 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17769 | P1361 | 4569 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17770 | P1362 | 456A | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17771 | P1363 | 456B | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 3 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17772 | P1364 | 456C | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17773 | P1365 | 456D | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17774 | P1366 | 456E | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 4 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17775 | P1367 | 456F | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17776 | P1368 | 4570 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17777 | P1369 | 4571 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17778 | P1370 | 4572 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17779 | P1371 | 4573 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17780 | P1372 | 4574 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17781 | P1373 | 4575 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17782 | P1374 | 4576 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17783 | P1375 | 4577 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 7 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17784 | P1376 | 4578 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17785 | P1377 | 4579 | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17786 | P1378 | 457A | Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 8 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17793 | P1385 | 4581 | ECM – uszkodzony |
| – – – – – | 17794 | P1386 | 4582 | ECM, czujnik detonacji – uszkodzenie |
| – – – – – | 17795 | P1387 | 4583 | ECM, czujnik BARO – uszkodzenie |
| – – – – – | 17796 | P1388 | 4584 | ECM, czujnik ETS – uszkodzenie |
| – – – – – | 17797 | P1389 | 4585 | ECM 2 – uszkodzony |
| – – – – – | 17799 | P1391 | 4587 | Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17800 | P1392 | 4588 | Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
| – – – – – | 17801 | P1393 | 4589 | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – obwód wadliwy |
| – – – – – | 17802 | P1394 | 458A | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – obwód wadliwy |
| – – – – – | 17803 | P1395 | 458B | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – obwód wadliwy |
| – – – – – | 17804 | P1396 | 458C | Czujnik prędkości silnika, G28, brakujący ząb |
| – – – – – | 17805 | P1397 | 458D | Czujnik obrotów CKP, RPM – osiągnięta wartośc kontrolna (control limit reached) |
| – – – – – | 17806 | P1398 | 458E | Czujnik obrotów CKP, RPM – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17807 | P1399 | 458F | Czujnik obrotów CKP, RPM – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17808 | P1400 | 4590 | Zawór / cewka EGR bank 1 – wadliwy obwód |
| – – – – – | 17809 | P1401 | 4591 | Zawór / cewka EGR bank 1 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17810 | P1402 | 4592 | Zawór / cewka EGR bank 1 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17811 | P1403 | 4593 | System EGR bank 1 – sygnał zróżnicowany (control difference) |
| – – – – – | 17812 | P1404 | 4594 | System EGR bank 1 – ustawienia podstawowe (basic setting) |
| – – – – – | 17814 | P1406 | 4596 | Czujnik obiegu spalin G98 – sygnał mało prawdopodobny |
| – – – – – | 17815 | P1407 | 4597 | Czujnik temperatury zaworu EGR – niski sygnał |
| – – – – – | 17816 | P1408 | 4598 | Czujnik temperatury zaworu EGR – wysoki sygnał |
| – – – – – | 17817 | P1409 | 4599 | Zawór oparów EVAP – wadliwe funkcjonowanie w obwodzie |
| – – – – – | 17818 | P1410 | 459A | Zawór oparów EVAP – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17819 | P1411 | 459B | System powietrza wtórnego AIR, bank 2 – niedostateczny przepływ |
| – – – – – | 17822 | P1414 | 459E | System powietrza wtórnego AIR, bank 2 – nieszczelny przepływ |
| – – – – – | 17823 | P1415 | 459F | Czujnik pozycji zaworu EGR – niska wartość (lower limit exceeded) |
| – – – – – | 17824 | P1416 | 4600 | Czujnik pozycji zaworu EGR – przekroczona górna wartość graniczna |
| – – – – – | 17825 | P1417 | 45A1 | Czujnik rezerwy paliwa G – sygnał za niski |
| – – – – – | 17826 | P1418 | 45A2 | Czujnik rezerwy paliwa G – sygnał za wysoki |
| – – – – – | 17828 | P1420 | 45A4 | Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – wadliwe działanie obwodu |
| – – – – – | 17829 | P1421 | 45A5 | Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17830 | P1422 | 45A6 | Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17831 | P1423 | 45A7 | System powietrza wtórnego AIR, bank 1 – niedostateczny przepływ |
| – – – – – | 17832 | P1424 | 45A8 | System powietrza wtórnego AIR, bank 1 – nieszczelny przepływ |
| – – – – – | 17833 | P1425 | 45A9 | Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17834 | P1426 | 45AA | Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP – otwarty obwód |
| – – – – – | 17835 | P1427 | 45AB | Pompa podciśnienia, brakes – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17836 | P1428 | 45AC | Pompa podciśnienia, brakes – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17837 | P1429 | 45AD | Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód |
| – – – – – | 17838 | P1430 | 45AE | Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17839 | P1431 | 45AF | Pompa podciśnienia, brakes – otwarty obwód, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17840 | P1432 | 45B0 | Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – otwarty obwód |
| – – – – – | 17841 | P1433 | 45B1 | Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > otwarty obwód |
| – – – – – | 17842 | P1434 | 45B2 | Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17843 | P1435 | 45B3 | Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy |
| – – – – – | 17844 | P1436 | 45B4 | Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR) – przekaźnik pompy > obwód wadliwy |
| – – – – – | 17845 | P1437 | 45B5 | Zawór recyrkulacji spalin EGR, bank 2 > zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17846 | P1438 | 45B6 | Zawór recyrkulacji spalin EGR, bank 2 > zwarcie do masy, otwarty obwód |
| – – – – – | 17847 | P1439 | 45B7 | Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – nastawy podstawowe |
| – – – – – | 17848 | P1440 | 45B8 | Zawór recyrkulacji spalin EGR > otwarty obwód |
| – – – – – | 17849 | P1441 | 45B9 | Zawór (cewka) recyrkulacji spalin EGR, bank 1 > otwarty obwód, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17850 | P1442 | 45BA | Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR > wysoki sygnał |
| – – – – – | 17851 | P1443 | 45BB | Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – niski sygnał |
| – – – – – | 17852 | P1444 | 45BC | Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR – wartość, problem wykonawczy |
| – – – – – | 17853 | P1445 | 45BD | Czujnik temperatury katalizatora 2-G132 sygnał mało prawdopodobny |
| – – – – – | 17854 | P1446 | 45BE | Czujnik temperatury Katalizatora 1 G20 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17855 | P1447 | 45BF | Czujnik temperatury katalizatora 1 G20 – otwarty obwód/ zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17856 | P1448 | 45C0 | Czujnik temperatury katalizatora 2 G132 – zwarciedo masy |
