| Migowe | 5 cyfr | Kody P | Hex | Opis kodu błędu |
| – – – – – | 17645 | P1237 | 44ED | Wtryskiwacz, cylinder 1 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17646 | P1238 | 44EE | Wtryskiwacz, cylinder 2 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17647 | P1239 | 44EF | Wtryskiwacz, cylinder 3 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17648 | P1240 | 44F0 | Wtryskiwacz, cylinder 4 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17649 | P1241 | 44F1 | Wtryskiwacz, cylinder 5 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17650 | P1242 | 44F2 | Wtryskiwacz, cylinder 6 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17651 | P1243 | 44F3 | Wtryskiwacz, cylinder 7 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17652 | P1244 | 44F4 | Wtryskiwacz, cylinder 8 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17653 | P1245 | 44F5 | Czujnik podniesienia iglicy wtryskiwacza – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17654 | P1246 | 44F6 | Czujnik podniesienia iglicy wtryskiwacza – wartość, realizacja |
| – – – – – | 17655 | P1247 | 44F7 | Czujnik podniesienia iglicy wtryskiwacza – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17656 | P1248 | 44F8 | Wtryskiwacz rozruchowy – różnica kontrolna (control defference) cewka,niskie ciśn.paliwa |
| – – – – – | 17657 | P1249 | 44F9 | Sygnał zużycia paliwa, błąd w obwodzie elektrycznym |
| – – – – – | 17658 | P1250 | 44FA | Czujnik poziomu paliwa w zbiorniku – niski sygnał |
| – – – – – | 17659 | P1251 | 44FB | Cewka wtryskiwacza – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17660 | P1252 | 44FC | Cewka wtryskiwacza – zwarcie do masy, otwarty obwód |
| – – – – – | 17661 | P1253 | 44FD | Tablica wskaźników, sygnał zużycia paliwa – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17662 | P1254 | 44FE | Tablica wskaźników, sygnał zużycia paliwa – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17663 | P1255 | 44FF | Czujnik temp.silnika ECT – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17664 | P1256 | 4500 | Czujnik temp.silnika ECT – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
| – – – – – | 17665 | P1257 | 4501 | Zawór obiegu chłodziwa N214 – Otwarty obieg |
| – – – – – | 17666 | P1258 | 4502 | Zawór obiegu chłodziwa N214 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17667 | P1259 | 4503 | Zawór obiegu chłodziwa N214 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17668 | P1260 | 4504 | Wtryskiwacz 1 – niewłaściwy sygnał |
| – – – – – | 17669 | P1261 | 4505 | Wtryskiwacz 1 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
| – – – – – | 17670 | P1262 | 4506 | Wtryskiwacz 1 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
| – – – – – | 17671 | P1263 | 4507 | Wtryskiwacz 2 – sygnał nieprawdopodobny (implausible signal) |
| – – – – – | 17672 | P1264 | 4508 | Wtryskiwacz 2 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
| – – – – – | 17673 | P1265 | 4509 | Wtryskiwacz 2 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
| – – – – – | 17674 | P1266 | 450A | Wtryskiwacz 3 – sygnał nieprawdopodobny (implausible signal) |
| – – – – – | 17675 | P1267 | 450B | Wtryskiwacz 3 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
| – – – – – | 17676 | P1268 | 450C | Wtryskiwacz 3 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
| – – – – – | 17677 | P1269 | 450D | Wtryskiwacz 4 – sygnał nieprawdopodobny (implausible signal) |
| – – – – – | 17678 | P1270 | 450E | Wtryskiwacz 4 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
| – – – – – | 17679 | P1271 | 450F | Wtryskiwacz 4 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
| – – – – – | 17686 | P1278 | 4516 | elektrozawór dozowania paliwa – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17687 | P1279 | 4517 | elektrozawór dozowania paliwa – zwarcie do masy, otwarty obwód |
| – – – – – | 17689 | P1281 | 4519 | elektrozawór dozowania paliwa – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17690 | P1282 | 451A | elektrozawór dozowania paliwa) – otwarty obwód |
| – – – – – | 17695 | P1287 | 451F | Zawór Bypass Turbosprężarki TC – otwarty obwód |
| – – – – – | 17696 | P1288 | 4520 | Zawór Bypass Turbosprężarki TC – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17697 | P1289 | 4521 | Zawór Bypass Turbosprężarki TC – zwarcie do minusa |
| – – – – – | 17698 | P1290 | 4522 | Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu – wysoki sygnał > ECT, przewody |
| – – – – – | 17699 | P1291 | 4523 | Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu – wysoki sygnał > ECT, przewody |
| – – – – – | 17700 | P1292 | 4524 | Czujnik temperatury silnika ECT – otwarty obwód |
| – – – – – | 17701 | P1293 | 4525 | Czujnik temperatury silnika ECT – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17702 | P1294 | 4526 | Czujnik temperatury silnika ECT – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17703 | P1295 | 4527 | Zawór Bypass Turbosprężarki TC – wadliwy przepływ |
| – – – – – | 17704 | P1296 | 4528 | System ogrzewania – wadliwe działanie > ECT, termostat |
| – – – – – | 17705 | P1297 | 4529 | Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki – spadek ciśnienia |
| – – – – – | 17708 | P1300 | 452C | Dowolny / wszystkie cylindry – wyczuwalne wypadania zapłonów |
| – – – – – | 17727 | P1319 | 453F | Czujnik uderzeniowy 1 G61, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17728 | P1320 | 4540 | Czujnik uderzeniowy 2 G66, zwarcie do masy |
| – – – – – | 17729 | P1321 | 4541 | Czujnik uderzeniowy 3 G198, sygnał zbyt mały |
| – – – – – | 17730 | P1322 | 4542 | Czujnik uderzeniowy 3 G198, sygnał zbyt duży |
| – – – – – | 17731 | P1323 | 4543 | Czujnik uderzeniowy 4 G199, sygnał zbyt mały |
| – – – – – | 17732 | P1324 | 4544 | Czujnik uderzeniowy 4 G199, sygnał zbyt duży |
| – – – – – | 17733 | P1325 | 4545 | Kontrola spalania stukowego – cyl. 1 |
| – – – – – | 17734 | P1326 | 4546 | Kontrola spalania stukowego – cyl. 2 |
| – – – – – | 17735 | P1327 | 4547 | Kontrola spalania stukowego – cyl. 3 |
| – – – – – | 17736 | P1328 | 4548 | Kontrola spalania stukowego – cyl. 4 |
| – – – – – | 17737 | P1329 | 4549 | Kontrola spalania stukowego – cyl. 5 |
| – – – – – | 17738 | P1330 | 454A | Kontrola spalania stukowego – cyl. 6 |
| – – – – – | 17739 | P1331 | 454B | Kontrola spalania stukowego – cyl. 7 |
| – – – – – | 17740 | P1332 | 454C | Kontrola spalania stukowego – cyl. 8 |
| – – – – – | 17743 | P1335 | 454F | Kontrola momentu obrotowego silnika – limit osiągnięty |
| – – – – – | 17744 | P1336 | 4550 | Monitorowanie momentu obrotowego silnika – limit przekroczony |
| – – – – – | 17745 | P1337 | 4551 | Czujnik położenia wału korbowego CMP, bank 1 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17746 | P1338 | 4552 | Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17747 | P1339 | 4553 | Czujnik obrotów CKP, RPM – interchanged |
| – – – – – | 17748 | P1340 | 4554 | Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1/ bank 1 – sygnał poza kolejnością |
| – – – – – | 17749 | P1341 | 4555 | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17750 | P1342 | 4556 | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17751 | P1343 | 4557 | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17752 | P1344 | 4558 | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17753 | P1345 | 4559 | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – zwarcie do masy |
| – – – – – | 17754 | P1346 | 455A | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – zwarcie do plusa |
| – – – – – | 17755 | P1347 | 455B | Czujnik CMP 2/ bank 2/ czujnik CKP – sygnał poza kolejnością |
| – – – – – | 17756 | P1348 | 455C | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17757 | P1349 | 455D | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17758 | P1350 | 455E | Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – otwarty obwód |
| – – – – – | 17759 | P1351 | 455F | Czujnik obrotów CKP, bank 1 – zakres, problem funkcjonowania |
| – – – – – | 17762 | P1354 | 4562 | Czujnik pozycji regulatora ilości paliwa > przewody, pompa paliwa |
