Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
17645 |
P1237 |
44ED |
Wtryskiwacz, cylinder 1 – otwarty obwód |
– – – – – |
17646 |
P1238 |
44EE |
Wtryskiwacz, cylinder 2 – otwarty obwód |
– – – – – |
17647 |
P1239 |
44EF |
Wtryskiwacz, cylinder 3 – otwarty obwód |
– – – – – |
17648 |
P1240 |
44F0 |
Wtryskiwacz, cylinder 4 – otwarty obwód |
– – – – – |
17649 |
P1241 |
44F1 |
Wtryskiwacz, cylinder 5 – otwarty obwód |
– – – – – |
17650 |
P1242 |
44F2 |
Wtryskiwacz, cylinder 6 – otwarty obwód |
– – – – – |
17651 |
P1243 |
44F3 |
Wtryskiwacz, cylinder 7 – otwarty obwód |
– – – – – |
17652 |
P1244 |
44F4 |
Wtryskiwacz, cylinder 8 – otwarty obwód |
– – – – – |
17653 |
P1245 |
44F5 |
Czujnik podniesienia iglicy wtryskiwacza – zwarcie do masy |
– – – – – |
17654 |
P1246 |
44F6 |
Czujnik podniesienia iglicy wtryskiwacza – wartość, realizacja |
– – – – – |
17655 |
P1247 |
44F7 |
Czujnik podniesienia iglicy wtryskiwacza – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
– – – – – |
17656 |
P1248 |
44F8 |
Wtryskiwacz rozruchowy – różnica kontrolna (control defference) cewka,niskie ciśn.paliwa |
– – – – – |
17657 |
P1249 |
44F9 |
Sygnał zużycia paliwa, błąd w obwodzie elektrycznym |
– – – – – |
17658 |
P1250 |
44FA |
Czujnik poziomu paliwa w zbiorniku – niski sygnał |
– – – – – |
17659 |
P1251 |
44FB |
Cewka wtryskiwacza – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17660 |
P1252 |
44FC |
Cewka wtryskiwacza – zwarcie do masy, otwarty obwód |
– – – – – |
17661 |
P1253 |
44FD |
Tablica wskaźników, sygnał zużycia paliwa – zwarcie do masy |
– – – – – |
17662 |
P1254 |
44FE |
Tablica wskaźników, sygnał zużycia paliwa – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17663 |
P1255 |
44FF |
Czujnik temp.silnika ECT – zwarcie do masy |
– – – – – |
17664 |
P1256 |
4500 |
Czujnik temp.silnika ECT – zwarcie do plusa, otwarty obwód |
– – – – – |
17665 |
P1257 |
4501 |
Zawór obiegu chłodziwa N214 – Otwarty obieg |
– – – – – |
17666 |
P1258 |
4502 |
Zawór obiegu chłodziwa N214 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17667 |
P1259 |
4503 |
Zawór obiegu chłodziwa N214 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17668 |
P1260 |
4504 |
Wtryskiwacz 1 – niewłaściwy sygnał |
– – – – – |
17669 |
P1261 |
4505 |
Wtryskiwacz 1 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
– – – – – |
17670 |
P1262 |
4506 |
Wtryskiwacz 1 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
– – – – – |
17671 |
P1263 |
4507 |
Wtryskiwacz 2 – sygnał nieprawdopodobny (implausible signal) |
– – – – – |
17672 |
P1264 |
4508 |
Wtryskiwacz 2 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
– – – – – |
17673 |
P1265 |
4509 |
Wtryskiwacz 2 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
– – – – – |
17674 |
P1266 |
450A |
Wtryskiwacz 3 – sygnał nieprawdopodobny (implausible signal) |
– – – – – |
17675 |
P1267 |
450B |
Wtryskiwacz 3 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
– – – – – |
17676 |
P1268 |
450C |
Wtryskiwacz 3 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
– – – – – |
17677 |
P1269 |
450D |
Wtryskiwacz 4 – sygnał nieprawdopodobny (implausible signal) |
– – – – – |
17678 |
P1270 |
450E |
Wtryskiwacz 4 – przekroczony limit (control limit exeeded) |
– – – – – |
17679 |
P1271 |
450F |
Wtryskiwacz 4 – limit nie osiagnięty (control limit not reached) |
– – – – – |
17686 |
P1278 |
4516 |
elektrozawór dozowania paliwa – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17687 |
P1279 |
4517 |
elektrozawór dozowania paliwa – zwarcie do masy, otwarty obwód |
– – – – – |
17689 |
P1281 |
4519 |
elektrozawór dozowania paliwa – zwarcie do masy |
– – – – – |
17690 |
P1282 |
451A |
elektrozawór dozowania paliwa) – otwarty obwód |
– – – – – |
17695 |
P1287 |
451F |
Zawór Bypass Turbosprężarki TC – otwarty obwód |
– – – – – |
17696 |
P1288 |
4520 |
Zawór Bypass Turbosprężarki TC – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17697 |
P1289 |
4521 |
Zawór Bypass Turbosprężarki TC – zwarcie do minusa |
– – – – – |
17698 |
P1290 |
4522 |
Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu – wysoki sygnał > ECT, przewody |
– – – – – |
17699 |
P1291 |
4523 |
Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu – wysoki sygnał > ECT, przewody |
– – – – – |
17700 |
P1292 |
4524 |
Czujnik temperatury silnika ECT – otwarty obwód |
– – – – – |
17701 |
P1293 |
4525 |
Czujnik temperatury silnika ECT – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17702 |
P1294 |
4526 |
Czujnik temperatury silnika ECT – zwarcie do masy |
– – – – – |
17703 |
P1295 |
4527 |
Zawór Bypass Turbosprężarki TC – wadliwy przepływ |
– – – – – |
17704 |
P1296 |
4528 |
System ogrzewania – wadliwe działanie > ECT, termostat |
– – – – – |
17705 |
P1297 |
4529 |
Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki – spadek ciśnienia |
– – – – – |
17708 |
P1300 |
452C |
Dowolny / wszystkie cylindry – wyczuwalne wypadania zapłonów |
– – – – – |
17727 |
P1319 |
453F |
Czujnik uderzeniowy 1 G61, zwarcie do masy |
– – – – – |
17728 |
P1320 |
4540 |
Czujnik uderzeniowy 2 G66, zwarcie do masy |
– – – – – |
17729 |
P1321 |
4541 |
Czujnik uderzeniowy 3 G198, sygnał zbyt mały |
– – – – – |
17730 |
P1322 |
4542 |
Czujnik uderzeniowy 3 G198, sygnał zbyt duży |
– – – – – |
17731 |
P1323 |
4543 |
Czujnik uderzeniowy 4 G199, sygnał zbyt mały |
– – – – – |
17732 |
P1324 |
4544 |
Czujnik uderzeniowy 4 G199, sygnał zbyt duży |
– – – – – |
17733 |
P1325 |
4545 |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 1 |
– – – – – |
17734 |
P1326 |
4546 |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 2 |
– – – – – |
17735 |
P1327 |
4547 |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 3 |
– – – – – |
17736 |
P1328 |
4548 |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 4 |
– – – – – |
17737 |
P1329 |
4549 |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 5 |
– – – – – |
17738 |
P1330 |
454A |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 6 |
– – – – – |
17739 |
P1331 |
454B |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 7 |
– – – – – |
17740 |
P1332 |
454C |
Kontrola spalania stukowego – cyl. 8 |
– – – – – |
17743 |
P1335 |
454F |
Kontrola momentu obrotowego silnika – limit osiągnięty |
– – – – – |
17744 |
P1336 |
4550 |
Monitorowanie momentu obrotowego silnika – limit przekroczony |
– – – – – |
17745 |
P1337 |
4551 |
Czujnik położenia wału korbowego CMP, bank 1 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17746 |
P1338 |
4552 |
Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1, bank 1 – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
– – – – – |
17747 |
P1339 |
4553 |
Czujnik obrotów CKP, RPM – interchanged |
– – – – – |
17748 |
P1340 |
4554 |
Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1/ bank 1 – sygnał poza kolejnością |
– – – – – |
17749 |
P1341 |
4555 |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17750 |
P1342 |
4556 |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17751 |
P1343 |
4557 |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17752 |
P1344 |
4558 |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17753 |
P1345 |
4559 |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – zwarcie do masy |
– – – – – |
17754 |
P1346 |
455A |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17755 |
P1347 |
455B |
Czujnik CMP 2/ bank 2/ czujnik CKP – sygnał poza kolejnością |
– – – – – |
17756 |
P1348 |
455C |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 – otwarty obwód |
– – – – – |
17757 |
P1349 |
455D |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 – otwarty obwód |
– – – – – |
17758 |
P1350 |
455E |
Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 3 – otwarty obwód |
– – – – – |
17759 |
P1351 |
455F |
Czujnik obrotów CKP, bank 1 – zakres, problem funkcjonowania |
– – – – – |
17762 |
P1354 |
4562 |
Czujnik pozycji regulatora ilości paliwa > przewody, pompa paliwa |