Kody błędów VAG

Migowe 5 cyfr Kody P Hex Opis kodu błędu
– – – – – 16891 P0507 41FB Silnik krokowy ISC – wysokie obroty
– – – – – 16894 P0510 41FE Stycznik zamknięcia przepustnicy CTP – złe działanie > przewody, styki
– – – – – 16915 – – – – – 4213 Kompresor klimatyzacji – sygnał ładowania mało prawdopodobny
– – – – – 16916 – – – – – 4214 Czujnik ciśnienia klimatyzacji AC – niski sygnał
– – – – – 16917 – – – – – 4215 Czujnik ciśnienia klimatyzacji AC – wysoki sygnał
– – – – – 16928 – – – – – 4220 Czujnik temperatury EGRT – bank 1 – obwód, czujnik
– – – – – 16929 – – – – – 4221 Czujnik temperatury EGRT – bank 1 – niski sygnał
– – – – – 16930 – – – – – 4222 Czujnik temperatury EGRT – bank 1 – wysoki sygnał
– – – – – 16935 – – – – – 4227 Czujnik / włącznik Power stering pressure PSP – wartosc / działanie wadliwe
– – – – – 16944 P0560 4230 Napięcie zasilania – wadliwe działanie > poza zakresem (Out of range)
– – – – – 16945 P0561 4231 Napięcie zasilania – napięcie niestabilne
– – – – – 16946 P0562 4232 Zasilanie systemu – niskie napięcie
– – – – – 16947 P0563 4233 Zasilanie systemu – wysokie napięcie
– – – – – 16952 – – – – – 4238 Główna kontrola obiegu / włącznik wybierający, ustawienie sygnału – wadliwe działanie
– – – – – 16955 – – – – – 423B Pedał / włącznik lampy STOP – złe działanie
– – – – – 16983 P0599 4257 CAN bus data – złe działanie (kody, system, przewody)
– – – – – 16984 P0600 4258 CAN bus data – PCM > złe działanie
– – – – – 16985 P0601 4259 Sterownik ECM – wadliwa suma kontrolna pamięci EPROM
– – – – – 16986 P0602 425A Oprogramowanie jednostki kontrolnej PCM – złe funkcjonowanie
– – – – – 16987 P0603 425B Sterownik ECM – wadliwe działanie pamięci KAM
– – – – – 16988 P0604 425C Sterownik ECM – wadliwe działanie pamięci RAM
– – – – – 16989 P0605 425D Sterownik ECM – wadliwe działanie pamięci ROM
– – – – – 16990 P0606 425E Sterownik ECM – wadliwe działanie procesora PCM
– – – – – 17022 – – – – – 427E Potencjometr przepustnicy, bank 1 – wartość, działanie
– – – – – 17026 – – – – – 4282 Sterownik ECM – złe działanie czujnika detoncji
– – – – – 17029 – – – – – 4285 Klimatyzacja – przewody, AC system
– – – – – 17034 – – – – – 428A Lampka MIL – przewody, lampka
– – – – – 17038 – – – – – 428E Sygnał prędkości silnika – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17040 – – – – – 4290 Tablica wskaźników, czujnik zużycia paliwa – przewody
– – – – – 17071 – – – – – 42AF Przekaźnik silnika – zwarcie do masy
– – – – – 17072 – – – – – 42B0 Przekaźnik silnika – zwarcie do plusa
– – – – – 17075 – – – – – 42B3 Wentylator 1 silnika – zwarcie do masy
– – – – – 17076 – – – – – 42B4 Wentylator 1 silnika – zwarcie do plusa
– – – – – 17077 – – – – – 42B5 Wentylator 2 silnika – zwarcie do masy
– – – – – 17078 – – – – – 42B6 Wentylator 2 silnika – zwarcie do plusa
– – – – – 17084 P0700 42BC Jednostka kontrolna – uszkodzona
– – – – – 17086 P0702 42BE Jednostka kontrolna – uszkodzona
– – – – – 17087 P0703 42BF Przełącznik światła hamulca > błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17089 P0705 42C1 Czujnik zakresu prowadzenia F125 > błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17090 P0706 42C2 Czujnik zakresu prowadzenia F125 > sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17091 P0707 42C3 Włącznik rodzaju przekładni – niskie napięcie
– – – – – 17092 P0708 42C4 Włącznik rodzaju przekładni – wysokie napięcie
– – – – – 17094 P0710 42C6 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17095 P0711 42C7 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17096 P0712 42C8 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – sygnał zbyt duży
– – – – – 17097 P0713 42C9 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – sygnał zbyt mały
– – – – – 17099 P0715 42CB Czujnik prędkości biegu G182 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17100 P0716 42CC Czujnik prędkości biegu G182 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17101 P0717 42CD Czujnik prędkości biegu G182 – brak sygnału
– – – – – 17105 – – – – – 42D1 Czujnik prędkości biegu G195 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17106 – – – – – 42D2 Czujnik prędkości biegu G1195 – brak sygnału
– – – – – 17109 – – – – – 42D5 Sygnał prędkości z jednostki kontrolnej silnika – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17110 – – – – – 42D6 Sygnał prędkości z jednostki kontrolnej silnika – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 17111 – – – – – 42D7 Sygnał prędkości z jednostki kontrolnej silnika – brak sygnału
– – – – – 17114 – – – – – 42DA Monitorowanie sprzęgła / proporcje – złe proporcje
– – – – – 17115 – – – – – 42DB 1. Bieg – błędny stosunek
– – – – – 17116 – – – – – 42DC 2. Bieg – błędny stosunek
– – – – – 17117 – – – – – 42DD 3. Bieg – błędny stosunek
– – – – – 17118 – – – – – 42DE 4. Bieg – błędny stosunek
– – – – – 17119 – – – – – 42DF 5. Bieg – błędny stosunek
– – – – – 17124 – – – – – 42E4 Zamknięte sprzęgło – błąd mechaniczny
– – – – – 17125 – – – – – 42E5 Zamknięte sprzęgło – brak transmisji zasilania
– – – – – 17132 – – – – – 42EC Zawór kontrolny ciśnienia – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17134 – – – – – 42EE Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – złe funkcjonowanie
– – – – – 17135 – – – – – 42EF Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – otwarty obieg/ zwarcie do masy
– – – – – 17136 – – – – – 42F0 Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – zwarcie do plusa
– – – – – 17137 – – – – – 42F1 Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17140 – – – – – 42F4 Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 – otwarty obieg/ zwarcie do masy
– – – – – 17141 – – – – – 42F5 Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 – zwarcie do plusa
– – – – – 17142 – – – – – 42F6 Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17145 – – – – – 42F9 Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 – otwarty obieg/ zwarcie do masy
– – – – – 17146 – – – – – 42FA Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 – zwarcie do plusa
– – – – – 17147 – – – – – 42FB Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17152 – – – – – 4300 Zawór przełącznika 4=> cewka 4 N91 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17157 – – – – – 4305 Zawór przełącznika 5=> cewka 5 N92 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – 17174 – – – – – 4316 Przełącznik programu E122 – błąd elektryczny w przepływie prądu
– – – – – – – – – – P0 – – – – – Porównaj z tabelą kodów błędów EOBD
– – – – – – – – – – P1000 – – – – – Niekomletny test monitora OBD II
– – – – – – – – – – P1001 – – – – – Klucz uruchomienia silnika KOER – test niekompletny, kod nieprzyjęty
– – – – – 17428 P1020 4414 Ciśnienie paliwa – przekroczony limit – przewody, czujnik, zawór,wysokie tłoczenie
– – – – – 17431 P1023 4417 Zawór kontroli ciśnienia paliwa – zwarcie do masy
– – – – – 17432 P1024 4418 Zawór kontroli ciśnienia paliwa – otwarty obwód
– – – – – 17433 P1025 4419 Zawór kontroli ciśnienia paliwa – usterka mechaniczna