Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
16891 |
P0507 |
41FB |
Silnik krokowy ISC – wysokie obroty |
– – – – – |
16894 |
P0510 |
41FE |
Stycznik zamknięcia przepustnicy CTP – złe działanie > przewody, styki |
– – – – – |
16915 |
– – – – – |
4213 |
Kompresor klimatyzacji – sygnał ładowania mało prawdopodobny |
– – – – – |
16916 |
– – – – – |
4214 |
Czujnik ciśnienia klimatyzacji AC – niski sygnał |
– – – – – |
16917 |
– – – – – |
4215 |
Czujnik ciśnienia klimatyzacji AC – wysoki sygnał |
– – – – – |
16928 |
– – – – – |
4220 |
Czujnik temperatury EGRT – bank 1 – obwód, czujnik |
– – – – – |
16929 |
– – – – – |
4221 |
Czujnik temperatury EGRT – bank 1 – niski sygnał |
– – – – – |
16930 |
– – – – – |
4222 |
Czujnik temperatury EGRT – bank 1 – wysoki sygnał |
– – – – – |
16935 |
– – – – – |
4227 |
Czujnik / włącznik Power stering pressure PSP – wartosc / działanie wadliwe |
– – – – – |
16944 |
P0560 |
4230 |
Napięcie zasilania – wadliwe działanie > poza zakresem (Out of range) |
– – – – – |
16945 |
P0561 |
4231 |
Napięcie zasilania – napięcie niestabilne |
– – – – – |
16946 |
P0562 |
4232 |
Zasilanie systemu – niskie napięcie |
– – – – – |
16947 |
P0563 |
4233 |
Zasilanie systemu – wysokie napięcie |
– – – – – |
16952 |
– – – – – |
4238 |
Główna kontrola obiegu / włącznik wybierający, ustawienie sygnału – wadliwe działanie |
– – – – – |
16955 |
– – – – – |
423B |
Pedał / włącznik lampy STOP – złe działanie |
– – – – – |
16983 |
P0599 |
4257 |
CAN bus data – złe działanie (kody, system, przewody) |
– – – – – |
16984 |
P0600 |
4258 |
CAN bus data – PCM > złe działanie |
– – – – – |
16985 |
P0601 |
4259 |
Sterownik ECM – wadliwa suma kontrolna pamięci EPROM |
– – – – – |
16986 |
P0602 |
425A |
Oprogramowanie jednostki kontrolnej PCM – złe funkcjonowanie |
– – – – – |
16987 |
P0603 |
425B |
Sterownik ECM – wadliwe działanie pamięci KAM |
– – – – – |
16988 |
P0604 |
425C |
Sterownik ECM – wadliwe działanie pamięci RAM |
– – – – – |
16989 |
P0605 |
425D |
Sterownik ECM – wadliwe działanie pamięci ROM |
– – – – – |
16990 |
P0606 |
425E |
Sterownik ECM – wadliwe działanie procesora PCM |
– – – – – |
17022 |
– – – – – |
427E |
Potencjometr przepustnicy, bank 1 – wartość, działanie |
– – – – – |
17026 |
– – – – – |
4282 |
Sterownik ECM – złe działanie czujnika detoncji |
– – – – – |
17029 |
– – – – – |
4285 |
Klimatyzacja – przewody, AC system |
– – – – – |
17034 |
– – – – – |
428A |
Lampka MIL – przewody, lampka |
– – – – – |
17038 |
– – – – – |
428E |
Sygnał prędkości silnika – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17040 |
– – – – – |
4290 |
Tablica wskaźników, czujnik zużycia paliwa – przewody |
– – – – – |
17071 |
– – – – – |
42AF |
Przekaźnik silnika – zwarcie do masy |
– – – – – |
17072 |
– – – – – |
42B0 |
Przekaźnik silnika – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17075 |
– – – – – |
42B3 |
Wentylator 1 silnika – zwarcie do masy |
– – – – – |
17076 |
– – – – – |
42B4 |
Wentylator 1 silnika – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17077 |
– – – – – |
42B5 |
Wentylator 2 silnika – zwarcie do masy |
– – – – – |
17078 |
– – – – – |
42B6 |
Wentylator 2 silnika – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17084 |
P0700 |
42BC |
Jednostka kontrolna – uszkodzona |
– – – – – |
17086 |
P0702 |
42BE |
Jednostka kontrolna – uszkodzona |
– – – – – |
17087 |
P0703 |
42BF |
Przełącznik światła hamulca > błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17089 |
P0705 |
42C1 |
Czujnik zakresu prowadzenia F125 > błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17090 |
P0706 |
42C2 |
Czujnik zakresu prowadzenia F125 > sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17091 |
P0707 |
42C3 |
Włącznik rodzaju przekładni – niskie napięcie |
– – – – – |
17092 |
P0708 |
42C4 |
Włącznik rodzaju przekładni – wysokie napięcie |
– – – – – |
17094 |
P0710 |
42C6 |
Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17095 |
P0711 |
42C7 |
Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17096 |
P0712 |
42C8 |
Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – sygnał zbyt duży |
– – – – – |
17097 |
P0713 |
42C9 |
Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 – sygnał zbyt mały |
– – – – – |
17099 |
P0715 |
42CB |
Czujnik prędkości biegu G182 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17100 |
P0716 |
42CC |
Czujnik prędkości biegu G182 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17101 |
P0717 |
42CD |
Czujnik prędkości biegu G182 – brak sygnału |
– – – – – |
17105 |
– – – – – |
42D1 |
Czujnik prędkości biegu G195 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17106 |
– – – – – |
42D2 |
Czujnik prędkości biegu G1195 – brak sygnału |
– – – – – |
17109 |
– – – – – |
42D5 |
Sygnał prędkości z jednostki kontrolnej silnika – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17110 |
– – – – – |
42D6 |
Sygnał prędkości z jednostki kontrolnej silnika – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
17111 |
– – – – – |
42D7 |
Sygnał prędkości z jednostki kontrolnej silnika – brak sygnału |
– – – – – |
17114 |
– – – – – |
42DA |
Monitorowanie sprzęgła / proporcje – złe proporcje |
– – – – – |
17115 |
– – – – – |
42DB |
1. Bieg – błędny stosunek |
– – – – – |
17116 |
– – – – – |
42DC |
2. Bieg – błędny stosunek |
– – – – – |
17117 |
– – – – – |
42DD |
3. Bieg – błędny stosunek |
– – – – – |
17118 |
– – – – – |
42DE |
4. Bieg – błędny stosunek |
– – – – – |
17119 |
– – – – – |
42DF |
5. Bieg – błędny stosunek |
– – – – – |
17124 |
– – – – – |
42E4 |
Zamknięte sprzęgło – błąd mechaniczny |
– – – – – |
17125 |
– – – – – |
42E5 |
Zamknięte sprzęgło – brak transmisji zasilania |
– – – – – |
17132 |
– – – – – |
42EC |
Zawór kontrolny ciśnienia – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17134 |
– – – – – |
42EE |
Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – złe funkcjonowanie |
– – – – – |
17135 |
– – – – – |
42EF |
Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – otwarty obieg/ zwarcie do masy |
– – – – – |
17136 |
– – – – – |
42F0 |
Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17137 |
– – – – – |
42F1 |
Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17140 |
– – – – – |
42F4 |
Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 – otwarty obieg/ zwarcie do masy |
– – – – – |
17141 |
– – – – – |
42F5 |
Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17142 |
– – – – – |
42F6 |
Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17145 |
– – – – – |
42F9 |
Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 – otwarty obieg/ zwarcie do masy |
– – – – – |
17146 |
– – – – – |
42FA |
Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
17147 |
– – – – – |
42FB |
Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17152 |
– – – – – |
4300 |
Zawór przełącznika 4=> cewka 4 N91 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17157 |
– – – – – |
4305 |
Zawór przełącznika 5=> cewka 5 N92 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
17174 |
– – – – – |
4316 |
Przełącznik programu E122 – błąd elektryczny w przepływie prądu |
– – – – – |
– – – – – |
P0 |
– – – – – |
Porównaj z tabelą kodów błędów EOBD |
– – – – – |
– – – – – |
P1000 |
– – – – – |
Niekomletny test monitora OBD II |
– – – – – |
– – – – – |
P1001 |
– – – – – |
Klucz uruchomienia silnika KOER – test niekompletny, kod nieprzyjęty |
– – – – – |
17428 |
P1020 |
4414 |
Ciśnienie paliwa – przekroczony limit – przewody, czujnik, zawór,wysokie tłoczenie |
– – – – – |
17431 |
P1023 |
4417 |
Zawór kontroli ciśnienia paliwa – zwarcie do masy |
– – – – – |
17432 |
P1024 |
4418 |
Zawór kontroli ciśnienia paliwa – otwarty obwód |
– – – – – |
17433 |
P1025 |
4419 |
Zawór kontroli ciśnienia paliwa – usterka mechaniczna |