Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
18051 |
P1643 |
4683 |
Błędna pamięć elektroniki |
– – – – – |
18052 |
P1644 |
4684 |
Błędna pamięć sprzężenia |
– – – – – |
18053 |
P1645 |
4685 |
CAN data bus, 4WD – brak sygnału > przewody, dopasowanie rezystowa w ECM |
– – – – – |
18054 |
P1646 |
4686 |
Błędna pamięć elektroniki 4WD |
– – – – – |
18055 |
P1647 |
4687 |
Sprawdzić kodowanie / wersje jednostek kontrolnych w napędzie |
– – – – – |
18056 |
P1648 |
4688 |
CAN data bus – wadliwe działanie |
– – – – – |
18057 |
P1649 |
4689 |
CAN data bus, ABS – brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM. |
– – – – – |
18058 |
P1650 |
468A |
CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM. |
– – – – – |
18059 |
P1651 |
468B |
Wiadomość w zespole napędu magistrali danych – brak |
– – – – – |
18060 |
P1652 |
468C |
Moduł kontroli przekładni TCM – złe funkcjonowanie. |
– – – – – |
18061 |
P1653 |
468D |
Moduł ABS – złe funkcjonowanie. |
– – – – – |
18062 |
P1654 |
468E |
Moduł panela instrumentów – złe funkcjonowanie > patrz kody temp.silnika i poziomu oleju |
– – – – – |
18063 |
P1655 |
468F |
Błędna pamięć jednostki kontrolnej AICC |
– – – – – |
18064 |
P1656 |
4690 |
Sygnał klimatyzacji AC – zwarcie do masy > zwarcie przwodów. |
– – – – – |
18065 |
P1657 |
4691 |
Sygnał klimatyzacji AC – zwarcie do plusa > zwarcie przwodów. |
– – – – – |
18066 |
P1658 |
4692 |
CAN data bus, kontrola przesyłu – wadliwe funkcjonowanie > przewody, rezystow w ECM. |
– – – – – |
18067 |
P1659 |
4693 |
Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – zwarcie do plusa > przewody, silnik wentylatora. |
– – – – – |
18068 |
P1660 |
4694 |
Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora. |
– – – – – |
18069 |
P1661 |
4695 |
Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II – zwarcie do plusa > przewody, silnik wentylatora. |
– – – – – |
18070 |
P1662 |
4696 |
Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora. |
– – – – – |
18071 |
P1663 |
4697 |
Wtryskiwacz, aktywacja – zwarcie do plusa.ECM, przewody. |
– – – – – |
18072 |
P1664 |
4698 |
Wtryskiwacz, aktywacja – aktualny obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy. |
– – – – – |
18073 |
P1665 |
4699 |
Wtryskiwacz – usterka mechaniczna > uszkodzony wtryskiwacz. |
– – – – – |
18074 |
P1666 |
469A |
Wtryskiwacz 1 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy. |
– – – – – |
18075 |
P1667 |
469B |
Wtryskiwacz 2 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy. |
– – – – – |
18076 |
P1668 |
469C |
Wtryskiwacz 3 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy. |
– – – – – |
18077 |
P1669 |
469D |
Wtryskiwacz 4 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy. |
– – – – – |
18080 |
P1672 |
46A0 |
Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody |
– – – – – |
18082 |
P1674 |
46A2 |
CAN data bus, oprzyrządowanie – nieprawidłowy sygnał Przewody, rezystor w ECM. |
– – – – – |
18084 |
P1676 |
46A4 |
Lampka ETS – wadliwy obwód > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM. |
– – – – – |
18085 |
P1677 |
46A5 |
Lampka ETS – zwarcie do plusa > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM. |
– – – – – |
18086 |
P1678 |
46A6 |
Lampka ETS – zwarcie do masy > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM. |
– – – – – |
18087 |
P1679 |
46A7 |
Lampka ETS – otwarty obwód > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM. |
– – – – – |
18088 |
P1680 |
46A8 |
Ustawienie APP bezwładny-właściwy – aktywacja > APP czujnik, moduł przepustnicy. |
– – – – – |
18089 |
P1681 |
46A9 |
Komputer ECM – niekompletne oprogramowanie |
– – – – – |
18090 |
P1682 |
46AA |
CAN data bus, ABS – nieprawdopodobny sygnał > Moduł ABS, przewody, rezustor w ECM. |
– – – – – |
18091 |
P1683 |
46AB |
CAN data bus, SRS – nieprawdopodobny sygnał > Moduł SRS, przewody, rezustor w ECM. |
– – – – – |
18092 |
P1684 |
46AC |
Programowanie jednostki kontroli – błąd w transferze danych |
– – – – – |
18094 |
P1686 |
46AE |
Wadliwa jednostka kontroli – błąd programowania |
– – – – – |
18098 |
P1690 |
46B2 |
Złe funkcjonowanie lampki MIL – wadliwy obwód > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM. |
– – – – – |
18099 |
P1691 |
46B3 |
Złe funkcjonowanie lampki MIL – otwarty obwód > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM. |
– – – – – |
18100 |
P1692 |
46B4 |
Złe funkcjonowanie lampki MIL – zwarcie do masy > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM. |
– – – – – |
18101 |
P1693 |
46B5 |
Złe funkcjonowanie lampki MIL – zwarcie do plusa > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM. |
– – – – – |
18102 |
P1694 |
46B6 |
Lampka ostrzegawcza dla samodiagnozy K83 – otwarty obwód / zwarcie do masy |
– – – – – |
18104 |
P1696 |
46B8 |
CAN data bus, elektroniczne sterowanie wspomaganiem kierownicy – nieprawidłowy sygnał. |
– – – – – |
18112 |
P1704 |
46C0 |
Przełącznik zmiany biegu na niższy F8 – usterka elektryczna |
– – – – – |
18113 |
P1705 |
46C1 |
Monitoring w biegu / stosunek – limit adaptacji osiągnięty |
– – – – – |
18119 |
P1711 |
46C7 |
Czujnik prędkości 1 przód lewy G47 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18124 |
P1716 |
46CC |
Czujnik prędkości 2 przód prawy G45 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18129 |
P1721 |
46D1 |
Czujnik prędkości 3 tył lewy G46 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18131 |
P1723 |
46D3 |
Sygnał wstrzymania startu – otwarty obwód |
– – – – – |
18132 |
P1724 |
46D4 |
Sygnał wstrzymania startu – zwarcie do masy |
– – – – – |
18134 |
P1726 |
46D6 |
Czujnik prędkości 4 tył prawy G44 – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18136 |
P1728 |
46D8 |
Różne prędkości kół – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18137 |
P1729 |
46D9 |
Sygnał wstrzymania startu – zwarcie do plusa |
– – – – – |
18141 |
P1733 |
46DD |
Przełącznik "tył" czujnik przechyłu F189 – zwarcie do masy |
– – – – – |
18147 |
P1739 |
46E3 |
Przełącznik "góra" czujnik przechyłu F189 – zwarcie do masy |
– – – – – |
18148 |
P1740 |
46E4 |
Monitorowanie temperatury sprzęgła |
– – – – – |
18149 |
P1741 |
46E5 |
Adaptacja ciśnienia sprzęgła – limit adaptacji osiągnięty |
– – – – – |
18150 |
P1742 |
46E6 |
Adaptacja momentu obrotowego sprzęgła – limit adaptacji osiągnięty |
– – – – – |
18151 |
P1743 |
46E7 |
Monitoring poślizgu sprzęgła – sygnał zbyt wysoki |
– – – – – |
18152 |
P1744 |
46E8 |
Rozpoznanie przełącznika Tiptronic F189 – zwarcie do masy |
– – – – – |
18153 |
P1745 |
46E9 |
Zasilenie napięciem cewki – zwarcie do plusa |
– – – – – |
18154 |
P1746 |
46EA |
Zasilenie napięciem cewki – usterka elektryczna |
– – – – – |
18155 |
P1747 |
46EB |
Zasilenie napięciem cewki – otwarty obwód / zwarcie do masy |
– – – – – |
18156 |
P1748 |
46EC |
Jednostka kontrolna uszkodzona |
– – – – – |
18157 |
P1749 |
46ED |
Jednostka kontrolna dla automatycznej skrzyni biegów – zły kod |
– – – – – |
18158 |
P1750 |
46EE |
Zasilanie – napięcie zbyt niskie |
– – – – – |
18159 |
P1751 |
46EF |
Zasilanie – napięcie zbyt wysokie |
– – – – – |
18160 |
P1752 |
46F0 |
Zasilanie – napięcie – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18168 |
P1760 |
46F8 |
Cewka N110 – usterka elektryczna |
– – – – – |
18169 |
P1761 |
46F9 |
Cewka N110 – zwarcie do masy |
– – – – – |
18170 |
P1762 |
46FA |
Cewka N110 – zwarcie do plusa |
– – – – – |
18171 |
P1763 |
46FB |
Cewka N110 – otwarty obwód |
– – – – – |
18172 |
P1764 |
46FC |
Monitoring temperatury skrzyni biegów |
– – – – – |
18173 |
P1765 |
46FD |
Czujnik 2 dla ciśnienia hydraulicznego G194 |
– – – – – |
18174 |
P1766 |
46FE |
Sygnał zaworu przepustnicy z silnika – otwarty obwód, zwarcie do plusa |
– – – – – |
18175 |
P1767 |
46FF |
Sygnał zaworu przepustnicy z silnika – otwarty obwód, zwarcie do masy |
– – – – – |
18176 |
P1768 |
4700 |
Czujnik 2 dla ciśnienia hydraulicznego G194 – sygnał za wysoki |
– – – – – |
18177 |
P1769 |
4701 |
Czujnik 2 dla ciśnienia hydraulicznego G194 – sygnał za niski |
– – – – – |
18178 |
P1770 |
4702 |
Sygnał ładowania z silnika – sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
18179 |
P1771 |
4703 |
Sygnał ładowania z silnika – obwód otwarty, zwarcie do plusa |
– – – – – |
18180 |
P1772 |
4704 |
Sygnał ładowania z silnika – zwarcie do masy |