Kody błędów VAG

Migowe 5 cyfr Kody P Hex Opis kodu błędu
– – – – – 18051 P1643 4683 Błędna pamięć elektroniki
– – – – – 18052 P1644 4684 Błędna pamięć sprzężenia
– – – – – 18053 P1645 4685 CAN data bus, 4WD – brak sygnału > przewody, dopasowanie rezystowa w ECM
– – – – – 18054 P1646 4686 Błędna pamięć elektroniki 4WD
– – – – – 18055 P1647 4687 Sprawdzić kodowanie / wersje jednostek kontrolnych w napędzie
– – – – – 18056 P1648 4688 CAN data bus – wadliwe działanie
– – – – – 18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS – brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
– – – – – 18058 P1650 468A CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
– – – – – 18059 P1651 468B Wiadomość w zespole napędu magistrali danych – brak
– – – – – 18060 P1652 468C Moduł kontroli przekładni TCM – złe funkcjonowanie.
– – – – – 18061 P1653 468D Moduł ABS – złe funkcjonowanie.
– – – – – 18062 P1654 468E Moduł panela instrumentów – złe funkcjonowanie > patrz kody temp.silnika i poziomu oleju
– – – – – 18063 P1655 468F Błędna pamięć jednostki kontrolnej AICC
– – – – – 18064 P1656 4690 Sygnał klimatyzacji AC – zwarcie do masy > zwarcie przwodów.
– – – – – 18065 P1657 4691 Sygnał klimatyzacji AC – zwarcie do plusa > zwarcie przwodów.
– – – – – 18066 P1658 4692 CAN data bus, kontrola przesyłu – wadliwe funkcjonowanie > przewody, rezystow w ECM.
– – – – – 18067 P1659 4693 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – zwarcie do plusa > przewody, silnik wentylatora.
– – – – – 18068 P1660 4694 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora.
– – – – – 18069 P1661 4695 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II – zwarcie do plusa > przewody, silnik wentylatora.
– – – – – 18070 P1662 4696 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora.
– – – – – 18071 P1663 4697 Wtryskiwacz, aktywacja – zwarcie do plusa.ECM, przewody.
– – – – – 18072 P1664 4698 Wtryskiwacz, aktywacja – aktualny obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy.
– – – – – 18073 P1665 4699 Wtryskiwacz – usterka mechaniczna > uszkodzony wtryskiwacz.
– – – – – 18074 P1666 469A Wtryskiwacz 1 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy.
– – – – – 18075 P1667 469B Wtryskiwacz 2 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy.
– – – – – 18076 P1668 469C Wtryskiwacz 3 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy.
– – – – – 18077 P1669 469D Wtryskiwacz 4 – obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy.
– – – – – 18080 P1672 46A0 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I – otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody
– – – – – 18082 P1674 46A2 CAN data bus, oprzyrządowanie – nieprawidłowy sygnał Przewody, rezystor w ECM.
– – – – – 18084 P1676 46A4 Lampka ETS – wadliwy obwód > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM.
– – – – – 18085 P1677 46A5 Lampka ETS – zwarcie do plusa > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM.
– – – – – 18086 P1678 46A6 Lampka ETS – zwarcie do masy > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM.
– – – – – 18087 P1679 46A7 Lampka ETS – otwarty obwód > panel instrumentów, przewody, rezystor w ECM.
– – – – – 18088 P1680 46A8 Ustawienie APP bezwładny-właściwy – aktywacja > APP czujnik, moduł przepustnicy.
– – – – – 18089 P1681 46A9 Komputer ECM – niekompletne oprogramowanie
– – – – – 18090 P1682 46AA CAN data bus, ABS – nieprawdopodobny sygnał > Moduł ABS, przewody, rezustor w ECM.
– – – – – 18091 P1683 46AB CAN data bus, SRS – nieprawdopodobny sygnał > Moduł SRS, przewody, rezustor w ECM.
– – – – – 18092 P1684 46AC Programowanie jednostki kontroli – błąd w transferze danych
– – – – – 18094 P1686 46AE Wadliwa jednostka kontroli – błąd programowania
– – – – – 18098 P1690 46B2 Złe funkcjonowanie lampki MIL – wadliwy obwód > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM.
– – – – – 18099 P1691 46B3 Złe funkcjonowanie lampki MIL – otwarty obwód > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM.
– – – – – 18100 P1692 46B4 Złe funkcjonowanie lampki MIL – zwarcie do masy > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM.
– – – – – 18101 P1693 46B5 Złe funkcjonowanie lampki MIL – zwarcie do plusa > Przewody, panel instrumentów, rezustor ECM.
– – – – – 18102 P1694 46B6 Lampka ostrzegawcza dla samodiagnozy K83 – otwarty obwód / zwarcie do masy
– – – – – 18104 P1696 46B8 CAN data bus, elektroniczne sterowanie wspomaganiem kierownicy – nieprawidłowy sygnał.
– – – – – 18112 P1704 46C0 Przełącznik zmiany biegu na niższy F8 – usterka elektryczna
– – – – – 18113 P1705 46C1 Monitoring w biegu / stosunek – limit adaptacji osiągnięty
– – – – – 18119 P1711 46C7 Czujnik prędkości 1 przód lewy G47 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18124 P1716 46CC Czujnik prędkości 2 przód prawy G45 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18129 P1721 46D1 Czujnik prędkości 3 tył lewy G46 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18131 P1723 46D3 Sygnał wstrzymania startu – otwarty obwód
– – – – – 18132 P1724 46D4 Sygnał wstrzymania startu – zwarcie do masy
– – – – – 18134 P1726 46D6 Czujnik prędkości 4 tył prawy G44 – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18136 P1728 46D8 Różne prędkości kół – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18137 P1729 46D9 Sygnał wstrzymania startu – zwarcie do plusa
– – – – – 18141 P1733 46DD Przełącznik "tył" czujnik przechyłu F189 – zwarcie do masy
– – – – – 18147 P1739 46E3 Przełącznik "góra" czujnik przechyłu F189 – zwarcie do masy
– – – – – 18148 P1740 46E4 Monitorowanie temperatury sprzęgła
– – – – – 18149 P1741 46E5 Adaptacja ciśnienia sprzęgła – limit adaptacji osiągnięty
– – – – – 18150 P1742 46E6 Adaptacja momentu obrotowego sprzęgła – limit adaptacji osiągnięty
– – – – – 18151 P1743 46E7 Monitoring poślizgu sprzęgła – sygnał zbyt wysoki
– – – – – 18152 P1744 46E8 Rozpoznanie przełącznika Tiptronic F189 – zwarcie do masy
– – – – – 18153 P1745 46E9 Zasilenie napięciem cewki – zwarcie do plusa
– – – – – 18154 P1746 46EA Zasilenie napięciem cewki – usterka elektryczna
– – – – – 18155 P1747 46EB Zasilenie napięciem cewki – otwarty obwód / zwarcie do masy
– – – – – 18156 P1748 46EC Jednostka kontrolna uszkodzona
– – – – – 18157 P1749 46ED Jednostka kontrolna dla automatycznej skrzyni biegów – zły kod
– – – – – 18158 P1750 46EE Zasilanie – napięcie zbyt niskie
– – – – – 18159 P1751 46EF Zasilanie – napięcie zbyt wysokie
– – – – – 18160 P1752 46F0 Zasilanie – napięcie – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18168 P1760 46F8 Cewka N110 – usterka elektryczna
– – – – – 18169 P1761 46F9 Cewka N110 – zwarcie do masy
– – – – – 18170 P1762 46FA Cewka N110 – zwarcie do plusa
– – – – – 18171 P1763 46FB Cewka N110 – otwarty obwód
– – – – – 18172 P1764 46FC Monitoring temperatury skrzyni biegów
– – – – – 18173 P1765 46FD Czujnik 2 dla ciśnienia hydraulicznego G194
– – – – – 18174 P1766 46FE Sygnał zaworu przepustnicy z silnika – otwarty obwód, zwarcie do plusa
– – – – – 18175 P1767 46FF Sygnał zaworu przepustnicy z silnika – otwarty obwód, zwarcie do masy
– – – – – 18176 P1768 4700 Czujnik 2 dla ciśnienia hydraulicznego G194 – sygnał za wysoki
– – – – – 18177 P1769 4701 Czujnik 2 dla ciśnienia hydraulicznego G194 – sygnał za niski
– – – – – 18178 P1770 4702 Sygnał ładowania z silnika – sygnał mało prawdopodobny
– – – – – 18179 P1771 4703 Sygnał ładowania z silnika – obwód otwarty, zwarcie do plusa
– – – – – 18180 P1772 4704 Sygnał ładowania z silnika – zwarcie do masy