Migowe |
5 cyfr |
Kody P |
Hex |
Opis kodu błędu |
– – – – – |
16663 |
– – – – – |
4117 |
Wtrysk paliwa do cylindra 7– N85 zwarcie do masy |
– – – – – |
16664 |
– – – – – |
4118 |
Wtrysk paliwa do cylindra 7 – N85 zwarcie do plusa |
– – – – – |
16666 |
– – – – – |
411A |
Wtrysk paliwa do cylindra 8 – N86 zwarcie do masy |
– – – – – |
16667 |
– – – – – |
411B |
Wtrysk paliwa do cylindra 8 – N86 zwarcie do plusa |
– – – – – |
16684 |
P0300 |
412C |
Cylinder / cylindry – wykrycie wypadania zapłonów |
– – – – – |
16685 |
P0301 |
412D |
Cylinder 1 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16686 |
P0302 |
412E |
Cylinder 2 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16687 |
P0303 |
412F |
Cylinder 3 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16688 |
P0304 |
4130 |
Cylinder 4 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16689 |
P0305 |
4131 |
Cylinder 5 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16690 |
P0306 |
4132 |
Cylinder 6 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16691 |
P0307 |
4133 |
Cylinder 7 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16692 |
P0308 |
4134 |
Cylinder 8 – wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16697 |
– – – – – |
4139 |
Wykryto przerwę zapłonu > powód – brak paliwa |
– – – – – |
16698 |
– – – – – |
413A |
Przerwa zapłonu |
– – – – – |
16705 |
P0321 |
4141 |
Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP – zły sygnał |
– – – – – |
16706 |
P0322 |
4142 |
Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP- brak sygnału |
– – – – – |
16709 |
P0325 |
4145 |
Czujnik detonacji 1, bank 1lub obwód – wadliwy obwód |
– – – – – |
16710 |
P0326 |
4146 |
Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód – zła wartość |
– – – – – |
16711 |
P0327 |
4147 |
Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód – niskie napięcie |
– – – – – |
16712 |
P0328 |
4148 |
Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód – wysokie napięcie |
– – – – – |
16716 |
P0332 |
414C |
Czujnik detonacji 2, bank 2 lub obwód – niskie napięcie |
– – – – – |
16717 |
P0333 |
414D |
Czujnik detonacji 2, bank 2 lub obwód – wysokie napięcie |
– – – – – |
16719 |
P0335 |
414F |
Czujnik obrotów CKP – obwód przerwany |
– – – – – |
16720 |
P0336 |
4150 |
Czujnik prędkości silnika G28 > wypadanie zapłonów |
– – – – – |
16721 |
P0337 |
4151 |
Czujnik obrotów CKP – niski sygnał |
– – – – – |
16724 |
P0340 |
4154 |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 – obwód |
– – – – – |
16725 |
P0341 |
4155 |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 – range, performance problem |
– – – – – |
16726 |
P0342 |
4156 |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 – niski sygnał |
– – – – – |
16727 |
P0343 |
4157 |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 – wysoki sygnał |
– – – – – |
16730 |
– – – – – |
415A |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 2 – range, performance problem |
– – – – – |
16731 |
– – – – – |
415B |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 2 – niski sygnał |
– – – – – |
16732 |
– – – – – |
415C |
Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 2 – wysoki sygnał |
– – – – – |
16735 |
– – – – – |
415F |
Cewka zapłonowa cyl. 1 – pierwotne / wtórne uzwojenie |
– – – – – |
16736 |
– – – – – |
4160 |
Cewka zapłonowa cyl. 2 – pierwotne / wtórne uzwojenie |
– – – – – |
16737 |
– – – – – |
4161 |
Cewka zapłonowa cyl. 3 – pierwotne / wtórne uzwojenie |
– – – – – |
16738 |
– – – – – |
4162 |
Cewka zapłonowa cyl. 4 – pierwotne / wtórne uzwojenie |
– – – – – |
16739 |
– – – – – |
4163 |
Aktywacja zapłonu cylinder 5 – złe funkcjonowanie |
– – – – – |
16740 |
– – – – – |
4164 |
Aktywacja zapłonu cylinder 6 – złe funkcjonowanie |
– – – – – |
16741 |
– – – – – |
4165 |
Aktywacja zapłonu cylinder 7 – złe funkcjonowanie |
– – – – – |
16742 |
– – – – – |
4166 |
Aktywacja zapłonu cylinder 8 – złe funkcjonowanie |
– – – – – |
16764 |
– – – – – |
417C |
Świeca żarowa – obwód A > wadliwy |
– – – – – |
16784 |
P0400 |
4190 |
Zawór EGR – przepływ wadliwy |
– – – – – |
16785 |
P0401 |
4191 |
Zawór EGR – wykryty mały przepływ |
– – – – – |
16786 |
P0402 |
4192 |
Zawór EGR – zwiększony przepływ |
– – – – – |
16787 |
P0403 |
4193 |
Zawór EGR – wadliwe działanie |
– – – – – |
16788 |
P0404 |
4194 |
Zawór EGR – niewłaściwa wartość |
– – – – – |
16789 |
P0405 |
4195 |
Czujnik temperatury recyrkulacji spalin G98 – sygnał zbyt mały |
– – – – – |
16790 |
P0406 |
4196 |
Czujnik temperatury recyrkulacji spalin G98 – sygnał zbyt duży |
– – – – – |
16791 |
P0407 |
4197 |
Zawór EGR – pozycja zaworu – niska wartość |
– – – – – |
16792 |
P0408 |
4198 |
Zawór EGR – pozycja zaworu – wysoka wartość |
– – – – – |
16794 |
P0410 |
419A |
System wtórnego powietrza > wadliwy |
– – – – – |
16795 |
P0411 |
419B |
Zawór powietrza wtórnego AIR – nieprawidłowy sygnał |
– – – – – |
16796 |
P0412 |
419C |
Zawór powietrza wtórnego AIR – wadliwe działanie |
– – – – – |
16802 |
P0418 |
41A2 |
Zawór powietrza wtórnego AIR przekaźnik pompy A – wadliwe działanie |
– – – – – |
16804 |
P0420 |
41A4 |
Katalizator, bank 1 – niski próg sprawności |
– – – – – |
16806 |
P0422 |
41A6 |
Główny converter katalityczny, bank 1 – niski próg sprawności |
– – – – – |
16811 |
P0427 |
41AB |
Czujnik temperatury katalizatora I G20 > zwarcie do masy |
– – – – – |
16812 |
P0428 |
41AC |
Czujnik temperatury katalizatora I G20 > zakłócenie / zwarcie do plusa |
– – – – – |
16814 |
P0430 |
41AE |
Główny katalizator, bank 2 – niski próg sprawności |
– – – – – |
16816 |
P0432 |
41B0 |
Główny katalizator, Bank 2 – poniżej progu efektywności |
– – – – – |
16820 |
P0436 |
41B4 |
Czujnik temperatury katalizatora II G132 > sygnał mało prawdopodobny |
– – – – – |
16821 |
P0437 |
41B5 |
Czujnik temperatury katalizatora II G132 > zwarcie do masy |
– – – – – |
16822 |
P0438 |
41B6 |
Czujnik temperatury katalizatora II G132 > zakłócenie / zwarcie do plusa |
– – – – – |
16824 |
P0440 |
41B8 |
Zawór oparów EVAP – wadliwe działanie |
– – – – – |
16825 |
P0441 |
41B9 |
Zawór oparów EVAP – nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected) |
– – – – – |
16826 |
P0442 |
41BA |
Zawór oparów EVAP – nieszczelność przepływu (small leak detected) |
– – – – – |
16827 |
P0443 |
41BB |
Zawór oparów EVAP – nieprawidłowy przepływ (circuit malfunction) |
– – – – – |
16828 |
P0444 |
41BC |
Zawór oparów EVAP – otwarty obwód |
– – – – – |
16829 |
P0445 |
41BD |
Zawór oparów EVAP – niski obieg (short circuit) |
– – – – – |
16836 |
P0452 |
41C4 |
Czujnik ciśnienia dla systemu wentylacji zbiornika – sygnał zbyt mały |
– – – – – |
16837 |
P0453 |
41C5 |
Czujnik ciśnienia dla systemu wentylacji zbiornika – sygnał zbyt duży |
– – – – – |
16838 |
P0454 |
41C7 |
System wentylacji zbiornika – rozpoznano duży przeciek |
– – – – – |
16839 |
P0455 |
41C8 |
System oparów EVAP – duża nieszczelność (large leak detected) |
– – – – – |
16845 |
P0461 |
41CD |
Czujnik poziomu paliwa – zła wartość (range / performance problem) |
– – – – – |
16846 |
P0462 |
41CE |
Sygnał poziomu paliwa – zbyt niski |
– – – – – |
16847 |
P0463 |
41CF |
Sygnał poziomu paliwa – zbyt wysoki |
– – – – – |
16864 |
– – – – – |
41E0 |
Wentylator 1 silnika – wadliwy obwód |
– – – – – |
16865 |
– – – – – |
41E1 |
Wentylator 2 silnika – wadliwy obwód |
– – – – – |
16884 |
P0500 |
41F4 |
Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód > brak sygnału |
– – – – – |
16885 |
P0501 |
41F5 |
Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód |
– – – – – |
16887 |
P0503 |
41F7 |
Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód – wysoki sygnał |
– – – – – |
16890 |
P0506 |
41FA |
Silnik krokowy ISC – niskie obroty |